Kat van 3 hoog gevallen en verdwenen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

Kat van 3 hoog gevallen en verdwenen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 10:20

Het is inmiddels al weer een week geleden, maar wilde het toch even vertellen.
Ik zat op school en werd gebeld door mijn huisgenootje met de mededeling dat Macho (kat) weg was en dat het raam van zijn kamer (hij heeft een eigen kamer sinds mn andere huisgenoot weg is ) open stond. Het vage is dat een kat het raam niet open kan krijgen, en al helemaal niet vanuit de tuimelstand waar hij in stond. Er zitten 2 ramen in die kamer en ik dacht dus dat hij op de stoep terecht was gekomen. Later bleek gelukkig dat ie uit t andere raam was gevallen/gesprongen. Ik werd om half 1 gebeld en had nog tot half 5 les, dus kon niet naar huis. Huisgenootje zou gaan zoeken en ik zou mijn vriend bellen. Amivedi, dierenambulance en asiel meteen ingeschakeld. Mijn zusje zou ook bij ons komen logeren en we waren allebei niet al te vrolijk, wat vervelend was voor haar. Uiteindelijk zij ook helemaal overstuur want ze miste Macho zo!
Wij besloten om toch nog maar een rondje te gaan lopen in de hoop dat we hem zouden zien. Thea (zusje) ging ook mee. We lopen de gallerij af en mijn vriend en Thea zien allebei tegelijk iets bij de bosjes zitten/liggen. Ik zei meteen dat is Macho! Maar mijn vriend geloofde het niet helemaal. Hij naar beneden en Thea ook. Ik ben boven blijven staan voor het geval hij het inderdaad was en weg zou lopen of de bosjes in zou gaan. Wat hij dus ook deed. Mijn vriend was inmiddels beneden. Kat was doodsbang, logisch natuurlijk!
Macho gevonden gelukkig en mee naar boven genomen!
Het raam boven de stoep blijft potdicht zitten en het andere raam blijft gewoon op de tuimelstand staan, anders word het zo muf.

Raadsel blijft alleen wel hoe dat raam in g*dsnaam open komt!

Groetjes Monique

Bjarni

Re: Kat van 3 hoog gevallen en verdwenen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 11:59

Gelukkig dat hij terug is zeg. Heeft hij er niks aan over gehouden?

Pas je wel op met tuimelramen? Die staan ook wel bekend als kattendoders als ze er tussen springen en naar beneden zakken komen ze er niet meer uit!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 12:26

idd tuimelramen zijn gevaarlijk
er was iemand hier op bokt een hele tijd geleden die haar kat was erdoor gestorven

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 12:44

Ze staan ook alleen maar open als we thuis zijn. En dan zit ie meestal niet eens op die kamer. Maar bedankt voor de tip. Ga er nu nog beter op letten!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 12:45

zelfs als je thuis bent is het gevaarlijk