Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven!
Ik heb een zwervertje dat bij de manege rondliep mee naar huis gewonen. Dat kat wou steeds naar binnen en de eigenaren zijn geen kattenliefhebbers.
De poes lijkt het prima naar haar zin te hebben. Ligt lekker rustig te slapen en geeft niet aan graag naar buiten te willen.
Probleem is echter dat ze, nadat ze de eerste 2 dagen wel netjes naar de kattenbak ging, nu ergens anders in huis plast en poept. Netjes schoongemaakt zonder amoniak, maar tot dusver gaat ze er weer naartoe.
De poes heeft natuurlijk een tijdje buiten gelopen en is opzich gewend haar behoefte overal te kunnen doen natuurlijk. Maar het vreemde is dus dat ze eerst wel netje naar de bak ging. Ik maak de kattenbak steeds netjes schoon dus ik kan me haast niet voorstellen dat het daar aan ligt...
Heeft iemand tips? Hoe zorg ik ervoor dat mevrouw weer netjes naar de kattenbak gaat.
Ik heb overigens al een extra kattenbak neergezet op de plek waar ze meerdere keren heetf gepoept/ geplast. Probeer haar goed in de gaten te houden en als ik weg moet zet ik haar met bak en al in een ruimte waar geen vloerbedekking ligt, dan gaat ze overigens wel netjes op de bak. vreemd beest

alvast bedankt voor het lezen en eventuele tips!!
groetjes Anna