.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 21:32

.
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 20-12-23 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Mlies

Re: Konijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:43

Je kan een konijn prima buiten houden hoor

Die van mij kunnen beter tegen een beetje kou dan tegen warmte

Of ie goed alleen kan weet ik niet, maar 2 volwassen konijnen zijn volgens mij wel goed te koppelen. Ik heb er ook 2 samen zitten. En heb er sinds 2 dagen ook een kleintje bij. Die heb ik er nog niet bijgezet, maar dat is wel de bedoeling later.

Veel plezier met je nijn

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:02

je kunt er misschien beter een cavia/jong konijntje bijzetten? Ik weet niet of het een goed idee is om er een volwassen konijn bij te doen? die gaan denk ik toch vechten.

fluffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 23:14

hoi, ja het is verstandig om er een nieuw vriendje voor bij te nemen als je konijn altijd samen zat met een ander nijn! 2 mannetjes samen houden zou ik niet aanraden want die gaan bijna altijd vechten! Ik heb een (gecastreerd!!) mannetje en een vrouwtje en dat klikt super!! mijn nijnen blijven ook buiten (lekkere grote ren en warm slaaphokje) met veel hooi en stro en ze vinden dat heerlijk! op www.bunnybin.nl vind je veel informatie over hoe je konijnen kunt koppelen en ook hele lieve nijnen die nog een baasje zoeken succes ermee!!
groetjes

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 09:46

danku allen tot zover, ook over pb! ga die sites helemaal doorpluizen;)