2 gedumpte kittens gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne007

2 gedumpte kittens gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 10:01

Gisteravond laat op de terug weg van stal,zagen we in het licht van de auto langs de weg een jutezak liggen.
Terwijl we er lang reden zagen we 4 oogjes reflecteren in het licht, wij uitstappen, en kijken wat er aan de hand was.
Bleek dat er 2 jonge zwart witte kittens van ongeveer 8 week in zaten!
helemaal koud en hongerig, gewoon gedumpt in de hoop dat iemand ze zal vinden!
Het zijn 2 katertjes, en thuis meteen eten gegeven en drinken,daarna lekker warm worden in een mandje bij de verwarming.
Nu ben ik druk op zoek naar een baasje voor ze,want zelf hebben wij al katten en die accepteren het echt niet.
naar het asiel doe ik ze niet.
Dus weet je iemand die dolgraag 2 mooie katjes wil hoor ik het graag..
ik hou ze liever ook bijelkaar dan ze van elkaar te scheiden.

SummerRemedy

Re: 2 gedumpte kittens gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:05

Pff wat sneu zeg.. Hier gebeurt het ook wel eens dat ze dieren in het bos dumpen.. Maar helaas hebben wij al een kat die geen anderen accepteert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:08

ahhhh, wat lief! sorry ik heb net al een vondelingetje geadopteerd, en 3 katten vind vriendjelief vast niet grappig.

vraag eens bij het asiel na en zeg erbij dat je ze zolang thuis wilt houden, maar als ze iemand weten, hou je je aanbevolen.

mag ik vragen waarom je ze niet naar het asiel wilt doen? die van mij komt dus ook uit het asiel en jonge katjes hebben daar een hele goedekans. bij ons kregen ze een hok met krabpaal en speeltjes ed.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 10:12

ik vin eigenlijk ook niks mis met het asiel hoor
maar toch,hier krijgen ze alle aandacht en daar zitten ze de hele dag maar in zo'n verblijf.
Ik kan dat natuurlijk ook doen-> me aanbevolen houden,dat is wel een goede tip.
Ik probeer ze wel samen te houden want ze hebben waarschijnlijk heel langs samen gezeten enz. en als er 1 even weg is is de andere helemaal in paniek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:14

de meeste mensen willen ook 2 katjes. bel anders eens naar stichting katimo, die weten ook vaak mensen die je katjes willen hebben. (ohoh bij mij kriebelt het weer, zeg dat ik ze niet mag hebben)

0twinkle0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:16

heej ik vind het echt heel erg en ik zou ze echt graag overnemen aleen het mag niet van mijn moeder

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 10:17

je mag ze wel hebben hoor
zolang ze goed terecht komen ben ik blij!

heb je misschien een adres of tel. nummer van katimo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:25

volgens mij is dat www.katimo.nl ofzo. weet het niet zeker en probeer anders eens stichting zwerfkat in nood.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 10:38

ok bedankt

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:43

Of zet een advertentie op marktplaats. Vraag om de motivatie waarom mensen de katjes eventueel zouden willen hebben. Ik heb dit ook met mijn kleintje katjes gedaan en heb uiteindelijk hele leuke mensen voor ze gevonden! Ze wonen nog om de hoek ook Een advertentie in de plaatselijke supermarkt/dierenwinkel of bij de dierenarts wil het ook nog wel eens goed doen. Veel succes ermee!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:53

Of contact opnemen met Amivedi. Daar kun je ook doorgeven dat je 2 kittens hebt voor adoptie en kunnen eventueel geinteresseerden naar je doorgestuurd worden

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:01

Als je kunt, gewoon naar het asiel brengen. Daar worden ze op kosten van het asiel gecastreerd en er komen heel veel mensen kijken naar een katje en dan vinden ze gemakkelijker een tehuis. Met jonge dieren ligt het anders dan met oude dieren. Een pup of kitten in het asiel is niet zo erg: die zit er nooit lang. Veel erger is het voor oudere dieren, daar heb ik het dan ook vaak ontzettend mee te doen.

Goed van je dat je ze niet aan hun lot overgelaten hebt. En degenen die ze daar heeft neergelegd is gewoon tuig.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 13:04

bedankt voor alle tips..
waarschijnlijk heb ik een tehuis voor ze gevonden!
mijn beste vriendin woont samen met haar vriend, en zij nemen de katjes waarschijnlijk allebei!
Vanmiddag komen ze ze bekijken..ik ben benieuwd,als je ze ziet ben je verkocht,hopelijk gaat dat bij hun net zo..