Nieuwe poessies! [foto]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Nieuwe poessies! [foto]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 11:32

Na Dorey dachten we er toch weer aan eens te kijken of er een of twee poezen voor ons in het asiel zouden zitten. Zaterdag drie asielen bezocht en bij de laatste zaten ze

De eerste is een twaalfjarige lapjespoes, ziet er een beetje mottig uit maar ze is vreselijk lief. Wil graag aandacht en is niet bang.

Maar we wilden er graag twee, omdat alleen ook maar alleen is Veel katten vielen al af, omdat ze echt naar buiten moesten. Kittens vallen ook af, omdat die nog helemaal begeleid (zindelijk gemaakt!) moeten worden en ik kan tot volgend jaar geen vakantie meer nemen.
Er zaten nog twee leuke poezen, maar de ene sprak ons niet echt aan en de andere was al eens teruggekomen, omdat ze de al aanwezige poes het huis uit gejaagd had. Niet zo lief als ze eruit zag dus

Kwamen ze met een poesje van een maand of vier. Een schildpadje. Zou een goede combinatie zijn, de jonge zou zich makkelijk moeten aanpassen aan de oude.
Dus vanmiddag ga ik ze halen Ben echt zenuwachtig als een klein kind, kreeg vanmorgen echt geen hap door m'n keel Straks nog even de krabpaal in elkaar zetten, de kattenbakken vullen en dan ga ik zachtjesaan die kant op

Foto's volgen zo snel mogelijk

Niese1987

Re: Nieuwe poessies!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 11:38

Wat lief!!!! Van harte met je nieuwe aanwinsten!!!
Ik ben echt benieuwd naar de foto's van die twee. Hoop dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

Groetjes Denise

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:03

gaaf joh! ik hoop dat je erg van ze gaat genieten!

Yootje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:14

Leuk zeg, heel veel plezier met ze!!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:20

Wat leuk dat je zo'n oude poes ook nog een kans geeft !! Dat wordt vast een leuk team met z'n tweetjes, zet je er z.s.m. foto's op? Ben heel benieuwd!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 15:51

Nou, we zijn net terug
Ze kennen elkaar niet, maar ze zijn allebei nieuw, dus ik heb ze eerst in een kamertje gezet. Kunnen ze even aclimatiseren De oude blaast en gromt naar de jonge, maar die lijkt daar niet echt van onder de indruk. Ze gaat netjes aan de kant en onderzoekt de kamer verder, terwijl oma ligt te saggerijnen onder de zonnebank Hoop wel dat ze het samen zullen gaan vinden!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:09

dat komt vast wel goed! Wat leuk! Ik ben gek van schildpadjes!! fotoooooo!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 16:08

Gefeliciteerd Elles!
Wat leuk dat ze er zijn
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto's hoor.
Tsja, omapoezen zijn meestal wel een beetje sjaggie als er een nieuwkomer arriveert Dat komt vast allemaal wel goed

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 16:57

Deze kwamen tegelijk, Oscar Maar het kleintje houdt zich goed aan de gedragscode en blijft beleefd op afstand. Gisteravond hebben we al een soort rodeo beleefd, het kleintje is zo bang dat ze zich niet laat pakken. En ze is ook razendsnel Maar als je haar eenmaal hebt, dan ontdooit ze direct en begint als een gek te spinnen. Ze gaat helemaal "melken" en je mouw zit onder de kwijl
De oudste heeft een beetje gore bak-gewoonten. Ze doet wat ze moet doen en ramt dan het hele zooitje de bak uit. Vervolgens gaat ze met d'r vieze witte grit-poten op m'n donkerbruine stoffen stoelen zitten. Da's minder...
Verder is ze heel makkelijk in de omgang. Kan overal aanzitten, ook aan poten. Super!

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:34

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Leuk dat je een oudere poes adopteerd!
maak je snel foto's?

Elles

Re: Nieuwe poessies! [FOTO]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 11:27

Gisteravond even een plaatje geschoten van de oudste
De jongste moet nog even op de foto, maar die moeten we eerst vangen en verplicht vasthouden, die blijft echt geen seconde stilzitten

Afbeelding

Het lijkt een hele poes door die vacht, maar als je het gladstrijkt, blijft er weinig van haar over. Ze heeft echt een heel ingevallen koppie, haar ogen liggen ook diep. Beetje vetmesten dus en veel, heel veel borstelen! Er kwam een bos van dat grijze onderhaar uit, echt niet normaal. Ach, da's alleen maar goed voor het sociale contact

Genee

Re: Nieuwe poessies! [foto]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 12:08

Ahh wel een schatje hoor Veel plezier met je nieuwe knuf

haan

Re: Nieuwe poessies! [foto]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:50

leuk !! stoere poes!