Haha ja daar zat ik ook aan te denken 
Ik ga inderdaad uit van het "ergste" dat hij zo groot wordt als papa, dan kan het alleen maar meevallen.
Helaas was er gister eentje ziek en ik zag al dat hij zou sterven. Hoop dat het snel gedaan was met hem, vond het zo zielig.
Ik heb hier een paar foto's.
Dit is het konijntje wat we waarschijnlijk gaan meenemen. Er is er nog zo een en dan zijn er nog 2 die op papa lijken (die anders is neem ik aan vanacht gestorven)

Dit is de vader voor een deel, kreeg um er niet helemaal op, hij was als een gek aan het rennen door de flits dus ik ging maar niet door om een goede foto te maken.

Dit is het moeder konijn, niet zo'n knapperd
Hopelijk wordt die kleine rakker niet meer gevlekt, want hij heeft nu leuke tekeningen.
We gaan zaterdag kijken of alles lukt, kunnen we hem/haar niet genoeg plek bieden voor een hele grote kooi of buitenhok dan neem ik wel een klein konijn, zodat je ook een iets kleiner hok kunt nemen.
Ik ga niet me zin doordrammen en dat het vervolgens niet past en gaat of dat hij geen lekker hok heeft. Dus het wordt zaterdag passen en meten. Kan nu nog niets gaan opmeten mijn vriend is ook telkens thuis