Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerhorse schreef:een pitbull of bv een stafford zonder stamboom oid wordt niet zomaar van je afgepakt hoor. Als er klachten over je hond komen of als er iets gebeurt met andere honden(vechten) dan kan het inderdaad wel gebeuren.
Wij hebben een stafford zonder stamboom, en dit hebben wij voordat wij hem kochten uitgebreid nagevraagd.
ilovejuno schreef:Mag ik dan een foto zien van je hond?
Tinkerhorse schreef:Wij hebben dit nagevraagd bij de politie. Een kennis van ons heeft ook een stafford zonder stamboom, die na een klacht, is ingenomen. Na diverse agressie testen kreeg hij de hond na 2 weken weer terug.
En waarom op problemen vragen? Hij is liever dan de meeste honden die ik ken. Ik vind het altijd zo'n onzin. En ik snap best wel dat als er iets gebeurt dat hij ingenomen moet worden, maar ik snap niet waarom het bij een stafford of pitbull moet zijn. Ik ken ook een golden retriever die ontzettend vals is, maar daar gebeurt dan weer niks mee.
maylolover schreef:vind t eigelijk ook best raar want eigelijk wordt geen ene hond vals geboren en ik ken veel pitbullachtige die supr lief zijn ook tegen andere honden
cloris schreef:Een kennis van mij heeft haar Am.Bull laten schouwen en kan nu echt met een gerust hart over straat.
Zorg ten alle tijden voor een FCI papier als je een AmStaff aanschaft dus het Hubertus stamboom is ook NIET goed in Nederland.