Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ier schreef:Een sheltie is een hondenras
regina schreef:wij hebben er 1
alleen issie een beetje te groot geworden, lijkt nu meer op een lassie
Miiss_Siisii schreef:Ik vroeg me af wie er hier allemaal een Sheltie hebben. Ik heb er één, en aangezien het ras niet heel erg bekend is, leek het me leuk om te kijken of jullie bokkers misschien één of meerdere Shelties hebben..Het zou leuk zijn als je er een foto bij plaatst.. Foto's van mijn Sheltie, Jara, kan je vinden in het topic: Jara @ Springwork.
Romysam schreef:Miiss_Siisii schreef:Ik vroeg me af wie er hier allemaal een Sheltie hebben. Ik heb er één, en aangezien het ras niet heel erg bekend is, leek het me leuk om te kijken of jullie bokkers misschien één of meerdere Shelties hebben..Het zou leuk zijn als je er een foto bij plaatst.. Foto's van mijn Sheltie, Jara, kan je vinden in het topic: Jara @ Springwork.
Hey
een vriendin van mij heeft 2 shelties.
Moeder en dochter.
Sindy is de moeder
en dochter Joy
jammer dat ze net d'r ogen dicht doet
Marengo_82 schreef:En hier ook een Sheltie fan! Ik zit op mijn werk, maar jullie hebben geluk dat er juist een foto van onze Bengel op bokt staat.
Meet Bengel, onze bijna 7 jarige Sheltie reu, geweldig karakter en hele lieve hond! Hij doet agility met mijn zusje en is vorig jaar Vlaams-Brabants kampioen in graad 1 en dit jaar in graad 2 geworden.
Als ik thuis ben zal ik er nog wat plaatsen.