ze zei dat ik hem antibiotica moest geven 2 keer per dag en dat dat nog zijn enigste kans was ze zei ook erbij hij heeft 50% kans.toen maandag avond thuisgekomen van de dierenarts meteen zijn eerste antibiotia gegeven(bah wat zielig zijn mond doet al pijn moets ik het hem ook nog in zijn mond geven

ik hem in zijn kooi gezet opeens ging hij meteen liggen alsof hij ieder moment dood ging ik al een beetje de hoop opgegeven en beetje afscheid genomen zeg maar en een paar uur later begon hij al een beetje op te knappen ik was helemaal door het dollen heen ik denk dat gaat goed komen maar nu is het ondertussen woensdag en het gaat weer met de dag slechter hij kan slecht eten alles doet hem pijn ik geef hem alles wat zacht is witlof en het binnenste van komkommer enzo voor het wat gemakkelijker te maken maar ik heb nu toch besloten voor hem vanavond in te laten slapen want het oogje word weer een beetje dikker en hij heeft gewoon veel pijndat zie ik aan hem en dat is iets wat ik absoluut niet wil