swoeky schreef:die van ons had het ook, wel in de lichte vorm.
er is mij ooit verteld om druppels van dr. vogel te gaan gebruiken, is op natuurlijke basis. welke dat waren weet ik zo niet meer, maar deze onderdrukken het. een kennis van ons heeft dit bij haar hond gebruikt en die had het in zware vorm en zei was er goed over te spreken. want de aanvallen werder minder ofzo. of minder zwaar.
juist die gebruiken wij ook en we hebben ook nog bach rescue remedy.
onse hond is een border collie van 3,5 jaar.haar aan vallen begonnen toen ze 1 jaar was.
Bij ons was het meteen al raak..meteen om de 4 weken een aan val, dit is toen in een jaar tijd om de 2 weken en af en toe om de 1 week.
Op het ogen blik heeft ze het weer om de drie weken tot eens in de maand of nog langer als het goed gaat.
De aan vallen zijn op lopend onse hond zit in de cluster aan vallen dit betekent dat als wij geen valium spuit geven ze niet meer uit haar aan val komt.dan krijgt ze er een en die daarna de ander weer op wekt en zo in elkaar over lopen zeg maar.
onse hond krijgt twee soorten medicijnen voor namelijk zit er valium in, dit is verslavend en slecht voor haar lever.maar liever dat dan dat ze in een aan val blijft zitten.
De dieren arts vertelde ons dat een hond er niks van merkt, maar dit is wel degenlijk zo.
Echter als ze een zware heeft is ze wel helemaal van de wereld,enheeft ze enkeld zware spierpijn en hoofdpijn.
Mijn ouders hebben contact op genomen met een organtiesatie?
die ons verteld hebben dat onse hond geen zout mag hebben dat kan een aanval op wekken.Als onse hond een aanval heeft gehad krijgt ze roomijs van ons met van die drupeltjes die ik boven aan heb beschreven zodat ze tot rust komt.
www.canine-epilepsy-guardian-angels.com dit is een site waar je meer info er over kunt vinden.
(ik weet niet meer of je een site mag vermelden op bokt dus zo niet moet die maar weg gehaald worden)