Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) aan hem geven.
En daar is hij altijd afgebleven... 
Ik zorg er altijd voor dat ze genoeg te kluiven hebben
ze zijn niet stom 
, nou na 3 x was ik dat meer als zat iedere x als ik thuis kwam lag mijn woning overhoop en tja het is en blijft MIJN huis hij mag zich aanpassen.onley schreef:het is niet de bedoeling dat je hond er de hele dag inligt

onley schreef:bij mij staat de bench de hele dag open en hij kan erin waneer hij wil en hij ligt er echt vaak in!

onley schreef:een muilkorf vind ik meer dierenbeul dan een bench sorry hoor
Quellian schreef:onley schreef:het is niet de bedoeling dat je hond er de hele dag inligt
Maar als je naar je werk bent dan?onley schreef:bij mij staat de bench de hele dag open en hij kan erin waneer hij wil en hij ligt er echt vaak in!
Is bij mij al niet mogelijk. Ik heb een kat die psychisch niet helemaal 100% is en die vindt het een uitdaging om in de bench te piesenonley schreef:een muilkorf vind ik meer dierenbeul dan een bench sorry hoor
Ik vind het beide geen dierenmishandeling

maar na ik gepraat heb met de buren (toenwerkte ik wel ) ben ik altijd naar buiten gegaan en zodra die ging blaven ben ik naar binnen gegaan en heb hem gestraft (geknepen in het nekvel zoals moederhonden dat doen) en dat heb ik volgehouden en tjaha hij is nu muisstil de stilste hond van de buurt trouwens
of dat weet ik vrijwel zeker
ellepel schreef:ik denk dat dier niet alleen kan en wil zijn!
ga daar mee werken, zorg dat hij goed alleen leert zijn, doe hem steeds even ergens alleen in, 5 minuten alelen in de gang, belonen als je hem eruit haalt, ga spelen en de volgende keer steeds langer....
denk dat dat je probleem al een heel stuk minder maakt, dat hij namelijk gaat zitten blaffen is ook een teken dat hij niet alleen kan zijn,...
daar had de mijne ook een handje aan omdat ze de hele nacht doorslapen hebben ze natuurlijk energie te veel
en tja het blijft toch een pup maar het mag gewoon niet