Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij vindt hondenvoer niks aan, en hij eet het al 7 jaar en is nog altijd supergezond..
ik heb verschillende merken geprobeerd en was zeer tevreden met FOKKER is niet al te duur en mijn hond vond het lekker en als ze een keer minder eten wil niet zeggen dat ze het niet meer lekker vinden maar af en toe een schijfje vlees door het eten zou wel lekker zijn
want jij eet toch ook niet iedere spek en ei
het vlees wat mijn hond krijgt is RODI ligt in de vriezer in de winkel en het best vlees wat er bestaat inpl van dat smeuige blikvoer rodi is vers !
je eet namelijk om te leven, en niet andersom
Dat is dan voor tussen de middag. Verder krijgt hij doorgaans 2-3 bruine boterhammen in blokjes gesneden met wat melk, en 2 handjes hondenbrok, dat merk van de Boerenbond. Als hij niet wilt eten, ook wel eens een handje kattebrokken erover (Tompoes). Dat krijgt hij 's ochtends en 's avonds.
Biepmiep schreef:Bento Kronen Diner voor mijn Jack. En 9 kilo is echt te zwaar voor een hondje van plm. 30 cm.....
Iris82 schreef:Tjeej ik sta ervan te kijken wat er allemaal nog aan de honden gevoerd wordt zeg... :/
Wat een rommel.
Onze hond krijgt Proplan, sochtends en savonds en af en toe een varkensoor als snack.
Rosita schreef:Iris82 schreef:Tjeej ik sta ervan te kijken wat er allemaal nog aan de honden gevoerd wordt zeg... :/
Wat een rommel.
Onze hond krijgt Proplan, sochtends en savonds en af en toe een varkensoor als snack.
en die Proplan noem jij geen rommel.......
en is beslist alles behalve rommel helaas zit er een flinke prijs aan en met een grote hond niet betaalbaar tenzij je het geld ervoor heb
FROLIC is de grootste zooi wat bestaat Rosita schreef:en die Proplan noem jij geen rommel.......
Verder krijgen ze alles wat ik niet opeet
Iris82 schreef:Tjeej ik sta ervan te kijken wat er allemaal nog aan de honden gevoerd wordt zeg... :/
Wat een rommel.
onley schreef:FROLIC is de grootste zooi wat bestaat
hahaha