nou, hier komen ze dan(het zijn er veel, dus wees voorbereid

Sam: Sam is een whipet van ong 8/9 jaar, hij is heel erg lief en een echte vrijdoos..

Rapido: Rapido is ook een whipet en het jongere broertje van Sam, Rapido is 7 jaar maar gedraagt zich als een puppy, ook is het een echte matcho maar hij is wel heel lief

(net gezwommen

Noa: Noa is een jackrussel x ?. Ze is nu ong 4 jaar oud en is een erg zelfverzekerd krengetje met een hele grote maag...

Roeska: Roeska is een Oosterse langhaar(eigenlijk balinees x somali) Die we zelf gefokt hebben. Haar moeder is Lotje en haar vader Doerak. Doerak was echt mijn vriendje maar is al op 2 jarige leeftijd overleden. Roeska is 4 (geloof ik) maar is nog heel erg klein en gedraagt zich ook nog als een jong poesje, wat ik eigenlijk wel leuk vind

Chicca: Chicca is ook een Oosterse langhaar(eigenlijk balinees x somali) en zij is ook door ons gefokt. Ze heeft de zelfde vader en moeder als Roeska maar is een jaar eerder geboren. Chicca is een erg mooie dame. Waar ik ook graag foto's van maak. Chicca is net als Roeska een echte kroelkop die ook erg graag buiten rondhangt.
Lotje: Lotje is een balinees van ong 7 jaar(het lijkt allemaal veel korter... ) Ze is de moeder van Roeska en Chicca en nog een boel andere poezen. Ze is een echte bangerik en snel op haar teentjes getrapt..

(heb geen betere foto van haar...)
Whooper: Whooper is een Coronet Cavia van bijna 2 jaar..Whooper is een mannetje en heeft al 2x voor een gezond nestje baby cavia'tjes gezorgt. Whooper is erg lief en loopt graag los in mn kamer.
Lara: Lara is de dwerghamster van mn broertje en nog geen jaar. Ze is erg lief en helemaal niet bang voor mensen.
Ka: Ka is de slang van mn broertje...dat is het enige dier waar ik het niet zo goed mee kan vinden.... Ka is een missing black. Ofwel een rode rate slang zonder zwart...
Brutus: Brutus is de baardagaam van mn broertje van 2 jaar. Hij is erg lief en zit graag bij je of loopt graag los(dat vind ik nou een leuk reptiel

Tot voorkort hadden we nog de 2 fretten van mn zus... Maar Kira is laatst overleden en daarna is Mazzel naar iemand met meerdere fretten gegaan. Omdat we het zielig vonden om hem alleen te houden...
Kira..
en Mazzel
verder hebben we nog een goudvis in de vijver...

En bij de paarden daar op het erf verzorg ik nog wat diertjes:
Pepper: Pepper is een bejaard hangbuikzwijn. Die houd van slapen, eten, slapen en nog is eten.... : P Hij word helemaal woest als je wil uitmesten en hij dus van zn plekje af moet

Bok: Bok is de bok(hoe toevallig

Geit: Geit is de geit (ook al zo toevallig

Klara en Bella: Klara en Bella zijn de jongste kippen... Het zijn zusjes die een paar dagen geleden over het hek gedumt zijn... Ze zijn erg lief en erg aanhankelijk..
De kippen kude...: dan hebben we nog 4 kippen die iets ouder zijn dan Klara en Bella... genaamt...Julia, Tatjana, Katrien en Antonio..
Jip: dan hebben we nog de baas van de kippenkude, dat is Jip ..
dat was het....ik hoop dat jullie ze leuk vinden..

commentaar enz is welkom