Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Laten die mensen met een goed hart eerst maar eens hier de asielen leegmaken. Nu halen ze honden uit het buitenland met hele nieuwe ziekten waar we tot nu toe in Nl geen last van hadden.
Maar mensen gaan er prat op dat hun hond helemaal uit Spanje komt, terwijl er hier genoeg dieren zitten te wachten op een nieuwe baas.
daffodil schreef:Ik vind mensen zoals Billy erg kortzichtig en ze zijn zich er niet van bewust hoezeer ze op iemand gaan staan door zo te reageren. Ik heb van behoorlijk wat kanten kritiek gehad door mijn beslissing een hondje uit spanje te laten komen, maar ik heb er gelukkig nog geen dag spijt van gehad (en Luca ook niet denk ik!)
daffodil schreef:Ik hou niet van mensen die zo oordelen omdat je een hond uit het buitenland haalt, mag ik dan ook zo oordelen over mensen die een kindje uit een ander land halen??????????
Billy schreef:Als jij volledig achter je beslissing staat, hoeff je je neit aangevallen te voelen.
Maar als ik zie dat hier de asiels overvol zitten, vraag ik me af of er goed over nagedacht is
Billy schreef:Belachelijk dat de naam Auswitz aan een hondenasiel wordt gekoppeld.
Getuigt mi van zeer slechte smaak.
Billy schreef:Daarbij moeten de Spanjaarden in hun eigen land eens wat doen ipv alle honden die ze over hebben en waar ze niet voor willen zorgen naar het buitenland sturen.
Ier schreef:Maar ik denk dat daar ook heus wel mensen zijn die een hond willen helpen.