ellepel schreef:ik heb pas geleden een van mijn konijnen laten inslapen, die was 11 jaar, ze had het ontieglijk benauwd en bleek dat haar hart niet meer goed functioneerde...
is zo raar want je hebt die jaren wel met zo'n diertje rond gelopen, vind het nog steeds raar, en moet echt wennen.
heb gelukkig nog een ander konijn,maar dat is een heel ander dier ook in karakter..
ik heb al heel wat konijnen gehad, en altijd als er eentje dood ging kreeg ik na een tijdje toch weer de kriebels en haalde ik weer een nieuw konijn.
dat verzacht de pijn dan toch wel een beetje..
Het is inderdaad heel raar, ik kan me bijna niet herinneren dat ik hem niet had! Ik heb hem als klein kind samen met een vriendin op straat gevangen, hij was door een kat gebeten en zat onder de abcessen
. Niemand kwam hem ophalen dus heb ik hem gehouden.
Het was echt een ijzersterk konijn, nooit ziek geweest , nooit problemen met zijn tandjes oid. Bij de dierenarts moest er zelfs een tweede spuit aan te pas komen voordat zijn hartje het opgaf...
Het is raar dat zijn hok er niet meer staat, ik heb er zolang maar een stoel op die plek gezet. Ik heb wel de kriebels om een nieuw konijntje te nemen maar denk niet dat ik het doe