Maar hoe we eraan zijn gekomen.
Merel (lovewally), Elise (Elizen) en ik gingen bij Wally slapen, op stal.
Daar staan nog 3 andere paarden.
We kwamen daaraan om half 10 in de avond, komt Dribbel (= de hond) op ons afgestormt. Helemaal blij, gelukkig. Wel heel koud.
Die mensen hadden 'm gewoon achtergelaten, hij kwam niet, dusja, dan laten ze 'm maar alleen.
De volgende dag kwam die eigenaar (Nouja, het is een kind van 12 (?) jaar ofzo, maar hij hoort zeg maar bij haar) haar paard voeren.
Dus wij vroegen waarom ze Dribbel niet hadden meegenomen. Omdat hij niet wilde komen. Oké, kan ik inkomen. Maar dan kom je toch later terug om te zoeken?
In ieder geval, zij zegt dat ze gaat. Wij gingen er vanuit dat ze Dribbel meenam. Maar nee hoor! Dus wij vroegen waarom ze Dribbel niet meenam, zegt ze doodleuk ; Hij heeft het wel naar zn zin! (Ja, omdat wij er waren. Anders zit hij de hele dag buiten. Al 2 dagen geen voer gehad ofzo)
Daarna kwamen mijn ouders mijn spullen ophalen. Wij het hele verhaal verteld. Ik was helemaal verliefd op dr, dus een beetje geslijmd, dat die mensen Dribbeltje kwijt wilde, een nieuw baasje zochten enja.
Dus iemand belt naar die mensen ; 'Willen jullie Dribbel serieus kwijt?'
Kwam het antwoord ; 'Eh, even vragen.'
Horen we op de achtergrond ; Moet die hond weg? JAAAA.
*Hij dus ; 'Ja, hij mag weg'
='Ja, ik weet een baasje. Ze is hier nu, is het goed dat ze haar meeneemt?'
*'Ehja, neem maar mee. Doeeii'
=' Ehm, oke. Dan is hij dus nu voor die andere hè?'
*'Ja is goed. Oja! de hond heet ehm.. Dribbel'
Nouja, dat was het.
het ging van Holadijee weg ermee.
Maar dan moesten ze wel tegen die kindjes zeggen dat Dribbel was weggelopen, liegen dus.
En het is echt zo'n dotje. Helemaal niet druk, echt een knuffeldoos. Ze is druk als je haar de kans geeft, af en toe laat ik dr los in de binnenbak en dan gaat ze uit haar dak. Maar verder is ze altijd super vrolijk. Net 1 jaar.
Nee ik begrijp er niks van hoor. Iedereen die het hoort die zegt ; Begrijp jij dat nou? Zo'n lief hondje weg doen, en dan ook nog op zo;n manier?
Als je van je hondje af wilt, oke. Maar dan laat je die toch niet gewoon achter bij de paardenstallen. Ze hebben geen idee wie wij zijn, geen huisnummer, geen achternaam. Ze hebben mij misschien op zijn meest 1 keer gezien, en volgens mij weten ze niet eens dat ík het ben die Dribbel heeft.
Tja