Mijn belevenissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_S

Mijn belevenissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 19:35

Ik dacht: Laat ik een dagboek maken over Mickey, dan komt er hier steeds te staan wat hij elke dag beleefd en dat verteld hij dan zelf!! Lijkt jullie dat leuk ? Hij heet Mickey, is een Jack Russel van bijna 12 weken oud, hij is geboren op 31 mei
Laatst bijgewerkt door Manon_S op 23-08-05 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon_S

Re: Dagboek van Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 19:49

Over deze hond gaat het:

Afbeelding

Afbeelding

Kennen jullie vast wel !!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 19:52

Ik heb hem vanaf 12 augustus 2005 toen was hij 10 weken
Vanaf die dag dacht ik er helaas niet aan om een dagboek over hem te beginnen, nu pas. Helaas ben ik al die dagen vanaf 12 augustus vergeten wat er toen was gebeurd etc. Maar tot deze dag Vanaf deze dag schrijf ik ELKE DAG een stuk over hem wat hij beleefd heeft die zelfde dag dus veel leesplezier en je mag ook commentaar geven of leuke reacties

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 20:06

..Dinsdag 23 augustus 2005..

De hele nacht heb ik in mijn bench gelegen..
Mijn baasje sliep in haar bedje dat naast mijn bench staat.
Vond het best nog wel eng hoor zo in het donker alleen in een bench..
Ik ging dan ook blaffen en piepen. Maar was daarna wel stil.
Toen werd het ochtend !!
Me baasje werd wakker en groette me.
Ze schrok ineens heel erg toen ze in mijn bench keek.
Ze schreeuwde: MICKEY GATVERDAMME VIEZERIK!!
Ze had het zeker over de poep die naast me lag op het kussen.
Ze haalde me uit de bench en haalde de kussen uit de bench.
Ze deed het kussensloop van de kussen eraf en gooide die in de wasmand en deed het kussenzelf op haar bed. Vanaf toen legde ze handoekken in de bench totdat het kussensloop gewassen is.
Ja sorry baas maar ik moest heel nodig en je sliep dus had ik het maar in mijn bench gedaan! Toen ze klaar was mijn bench opnieuw in te richten deed ze me gelijk naar buiten. Maar ik had alles al gedaan wat ik moest doen!! Ik piepte bij de deur want ik wilde naar binenn, ik had erge honger en dorst. Me baasje zei Nee Mickey, eerst plasje doen!! Maar ik wilde eten en drinken snapte ze dat nou niet??
Uiteindelijk mocht ik naar binnen en ging eten en drinken.
Daarna zette ze me weer buiten maar ik moest niet..
Ze wachtte lang maar ik deed niks.. Toen gaf ze de moed op en deed me naar binnen. Zij moest ontbijten en ik vermaakte me wel met een aapie Toen ze klaar was ging ze met me spelen en ging daarna achter de PC. Daarna gingen we weer naar buiten en spelen.. Toen was het alweer middag.. Zij ging eten en drinken en ik ook. Toen ik klaar was zette ze me buiten maar ik deed niks. Alweer zat ze lang te wachten en mocht ik later weer naar binnen. Ik had toch een poepje gedaan bij het gordijn en ze werd razend!! Ze holde snel naar me toe en zette me buiten en liep snel naar het toilet om WC papier te pakken om het op te ruimen. Toen ik steeds bij de deur zat te piepen en te blaffen mocht ik naar binnen. Ze liep naar boven om weer achter de pc te zitten en deed mij in de bench die achter haar bureau stond. Ben al aardig moe van de dag, vermoeiend hoor!! Ik lag wat uurtjes te slapen en moest heeeel nodig! Had dus weer mijn behoefte in mijn bench gedaan. Mijn baasje wist niet dat ik al wakker was. Ze kwam daar achter toen ze poep rook en keek naar me en zag dat ik weer had gepoept. Ze zette me weer snel buiten en ruimde het op. Ook deze keer was ze weer razend. Toen moest ze eten met de rest van het gezin en ik wilde spelen met Beau (andere hond van Manon) maar ze wilde niet?? Ze liep steeds weg.. Ach dan maar met speeltje. Na het eten liet Manon mij uit ze had snoepjes bij zich!! Dus volgde ik haar gehoorzaam. Ze wilde dat ik wat ging doen bij het uitlaten maar ik wilde niet. Na het uitlaten liet ze me nog in de tuin om wat te laten doen.. Ik moest niet baas!! We gingen weer naar binnen en ik werd in de bench gezet met een kauwbotje en vermaak me er nu heel erg mee! Ben alweer moe hoor, wat een slaapkop ben ik toch ook!!
Straks ga ik vast weer met me baasje naar buiten om weer te wandelen.. Natuurlijk doe ik weer niks om haar te pesten

Zo ging dus ongeveer mijn dag..
Tja weet niet echt alles precies, heb nog maar puppy hersenen
Morgen lees je meer en dan in stukjes! Verdeeld in de ochtend, middag en avond, dit was een samenvatting van vandaag!

Doeiidoeii hondenpootje van Mickey

Astor

Re: Mijn belevenissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:15

vet leuk manon XxX Melisa hvj

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:38

ooh wat leuk bedacht. ga je nu iedere week of ieder dag een verslagje schrijven? ik zal het in de gaatte houden in ieder geval vind ik leuk om te lezen. Jack russels zijn echt super stoere hondjes vind ik in ieder geval

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 21:25

Hahaha ik denk elke dag als ik tijd heb typ ik elke dag een stukje verdeeld in de ochend, middag en avond
Dan typ ik steeds van elke dag een apart stukje van ochtend middag en avond leuk of niet ?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 21:57

VeraW schreef:
ooh wat leuk bedacht. ga je nu iedere week of ieder dag een verslagje schrijven? ik zal het in de gaatte houden in ieder geval vind ik leuk om te lezen. Jack russels zijn echt super stoere hondjes vind ik in ieder geval

Leuk is er toch nog 1 iemand die het leest
Anders doe ik dit voor niks..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 08:15

..Woensdag 24 augustus 2005..

Ochtend:
Me baasje werd wakker en keek of ik nog lag te slapen. Ze zag dat ik weer in mijn bench had gepoept. Ze haalde me eruit en pakte de handdoek waarop ik het had gedaan. Het bleek toen ook dat ik erop geplast had. Snel deed ze er weer een nieuwe handdoek in en deed het goed op de hondenkussen. We gingen naar beneden en ze zette me buiten. Ik heb weer niks gedaan, na lang wachten gingen we weer naar binnen. Ik rende gelijk naar mijn voer en drinkbak. Ook zij ging eten. Daarna gingen we lekker spelen!! Zij gooide steeds een balletje weg en ik moest hem op halen. Elke keer als ik het terug bracht bij haar kreeg ik een klein snoepje. Ook leerde ze me een commando; zit. Dit had ik wel snel onder de knie vond ik. Beau kwam er ook bij, dat is de hond van de moeder van mijn baasje. IK dacht kom Beau ook spelen!! Maar Beau kwam alleen maar om naar buiten te gaan en een plasje te doen. Ze kwam weeer binnen en ik wee opnieuw proberen om met haar te spelen. Ze bleek me gewoon te negeren!! Had ze dan geen zin om te spelen?? Beau liep naar Manon toe mijn baasje om geaaid te worden. Me baasje aaide haar over haaaar buikje en ik werd jaloers!! IK BEN HAAZR HOND GA WEG!! Ik rende naar Beau toe en wilde haar buiten. maar mijn baasje was me voor en zei: MICKEY NEE!! Beau ging naar boven om naar de andere baasjes te gaan en ik bleef achter met me baasje. We gingen naar boven naar haar kamer waar mijn bench ook staat. Ik liep mijn bench in om daar met mijn speeltjes te spelen. Zij ging weer eens achter de computer hoor! Weer achter zonschermpje en tikt ze steeds op een tafel?? Raar maar goed ik vermaakte me wel ! Het is pas over 8ten en ik heb al zo veel te vertellen aan jullie! De ochtend is nog niet eens voorbij! Maar dan schrijf ik toch zo weeer een stukje hiero Dan hebben jullie steeds maar wat te lezen
Maaar ik ga weer verder spelen doeiii

Likje van Mickey }>

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 08:27

Manon_S schreef:

Ochtend:
Me baasje werd wakker en keek of ik nog lag te slapen. Ze zag dat ik weer in mijn bench had gepoept. Ze haalde me eruit en pakte de handdoek waarop ik het had gedaan. Het bleek toen ook dat ik erop geplast had. Snel deed ze er weer een nieuwe handdoek in en deed het goed op de hondenkussen. We gingen naar beneden en ze zette me buiten. Ik heb weer niks gedaan, na lang wachten gingen we weer naar binnen. Ik rende gelijk naar mijn voer en drinkbak. Ook zij ging eten. Daarna gingen we lekker spelen!! Zij gooide steeds een balletje weg en ik moest hem op halen. Elke keer als ik het terug bracht bij haar kreeg ik een klein snoepje. Ook leerde ze me een commando; zit. Dit had ik wel snel onder de knie vond ik. Beau kwam er ook bij, dat is de hond van de moeder van mijn baasje. IK dacht kom Beau ook spelen!! Maar Beau kwam alleen maar om naar buiten te gaan en een plasje te doen. Ze kwam weeer binnen en ik wee opnieuw proberen om met haar te spelen. Ze bleek me gewoon te negeren!! Had ze dan geen zin om te spelen?? Beau liep naar Manon toe mijn baasje om geaaid te worden. Me baasje aaide haar over haaaar buikje en ik werd jaloers!! IK BEN HAAZR HOND GA WEG!! Ik rende naar Beau toe en wilde haar buiten. maar mijn baasje was me voor en zei: MICKEY NEE!! Beau ging naar boven om naar de andere baasjes te gaan en ik bleef achter met me baasje. We gingen naar boven naar haar kamer waar mijn bench ook staat. Ik liep mijn bench in om daar met mijn speeltjes te spelen. Zij ging weer eens achter de computer hoor! Weer achter zonschermpje en tikt ze steeds op een tafel?? Raar maar goed ik vermaakte me wel ! Het is pas over 8ten en ik heb al zo veel te vertellen aan jullie! De ochtend is nog niet eens voorbij! Maar dan schrijf ik toch zo weeer een stukje hiero Dan hebben jullie steeds maar wat te lezen

Likje van Mickey }>

Nou ik ben uitgespeeld hoor!! Lig nu braaf bij mijn baasje op schoot terwijl zij weer zit te internetten. Mensen zeggen tegen me dat dat heel verslavend is voor hen.. Hoe kunnen ze daar nou lol aan hebben?
Ik speel liever met mijn aap Maar ik ga weer slaappie doen als ik wakker ben vertel ik wel weer wat ik beleefd heb

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 17:23

Manon_S schreef:
Manon_S schreef:

Ochtend:

Likje van Mickey }>

Nou ik ben uitgespeeld hoor!! Lig nu braaf bij mijn baasje op schoot terwijl zij weer zit te internetten. Mensen zeggen tegen me dat dat heel verslavend is voor hen.. Hoe kunnen ze daar nou lol aan hebben?
Ik speel liever met mijn aap Maar ik ga weer slaappie doen als ik wakker ben vertel ik wel weer wat ik beleefd heb

Nou in de middag kwam een vriendin van Manon met haar fototoestel langs. Ze nam Beau en mij mee naar een groot veld om veel fotos te maken. Nou ik vind ze goed gelukt hoor!! En wat heb ik veel energie er in gestoken!! Was ook gelijk moe daarna. We hadden toen ook nog fotos gemaakt in de tuin. Sabine en Manon hadden erge lol en lieten Beau en mij over een laag hindernisje springen en hadden toen nog fotos gemaakt. Fotos kun je zien bij Beestenboel:

Mickey en Beau in actie!!

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:38

ooh wat leuk. Hij beleeft wel veel op een dag he.Ik ga zo kijken bij je ander topic

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 18:43

Oke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:17

Oeii Hij op zelfde dag jarug als mij :P
Leuke vhaaltjes :P

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 19:36

Hahahha ook toevallig
Ja elke keer schrijft Mickey een verhaaltje wat hij beleefd

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 19:42

Nou in de middag kwam een vriendin van Manon met haar fototoestel langs. Ze nam Beau en mij mee naar een groot veld om veel fotos te maken. Nou ik vind ze goed gelukt hoor!! En wat heb ik veel energie er in gestoken!! Was ook gelijk moe daarna. We hadden toen ook nog fotos gemaakt in de tuin. Sabine en Manon hadden erge lol en lieten Beau en mij over een laag hindernisje springen en hadden toen nog fotos gemaakt. Fotos kun je zien bij Beestenboel:

Mickey en Beau in actie!!

Het is weer avond..
Moet nog steeds bijkomen van de middag!!
Lig nu een dutje te doen in mijn bench. Me baasje zal me zo wel wakker maken om te wandelen en uit te laten zoals altijd als ik savonds slaap. Dan gaan we vast nog spelen en dan is het ook weer bedtijd voor haar. Morgen is het vast een saai dag
Maar jullie lezen het wel weer!!

Likjes van Mickey

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 10:28

..Donderdag 25 augustus 2005..

In de ochtend:
Me baasje werd wakker en was hartstikke trots op mij!!
''Goed zo Mickey je hebt niks in je bench gedaan!''
En ik kreeg een flinke knuffel van haar.
We gingen naar beneden en ze zette me buiten ik had gepoept en geplast en ze was weer trost op me! Ik kreeg aaitjes en knuffels, en een snoepje. Ik heb nog lekker gespeeld en nog plasje gedaan buiten. Ik zit nu in mijn bench te spelen! Vanmiddag vertel ik weer verder

Mickey

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 13:09

Manon_S schreef:
..Donderdag 25 augustus 2005..

In de ochtend:
Me baasje werd wakker en was hartstikke trots op mij!!
''Goed zo Mickey je hebt niks in je bench gedaan!''
En ik kreeg een flinke knuffel van haar.
We gingen naar beneden en ze zette me buiten ik had gepoept en geplast en ze was weer trost op me! Ik kreeg aaitjes en knuffels, en een snoepje. Ik heb nog lekker gespeeld en nog plasje gedaan buiten. Ik zit nu in mijn bench te spelen! Vanmiddag vertel ik weer verder

Mickey

Tegen 12 uur ging me baasje met Beau de andere hond in de tuin over kleine hindernisjes springen. Beau was wel aan de riem anders sprong ze er niet over heen Ik was zo enthousiast hoe ze renden dat ik er soms ook nog wel achterna ging springen. Me baasje wilde dit niet, ze wilde me bijna binnen zetten. Ik mag toch ook wel springen? Nou blijkbaar niet van mijn baasje. Maar toch sprong ik af en toe er nog achterna zonder dat me baasje het in de gaten had. Aan het einde had ze nog een 3 sprong gemaakt. Die heb ik niet gesprongen lijkt me veels te moeillijk!! Maarja ik ga weer even slaappie doen, ben moe

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:37

volgens mij houd hij erg van springen. en knap dat hij vandaag niet in zijn bench heeft geplast Geef hem maar een aai van me

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 16:43

Doe ik VeraW !!
Je bent de enige die het volgt.
Vind jij het interesant?

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 20:35

Manon_S schreef:
Doe ik VeraW !!
Je bent de enige die het volgt.
Vind jij het interesant?

jaah hoor vind het leuk om te lezen wat een pup heel de dag beleeft. bij mij verzorgshet hebben ze ook een jack russel. en die heeft vorig jaar ook puppys gehad. echt zow lief en eigenwijs

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 20:42

leuk

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 20:45

Tegen 12 uur ging me baasje met Beau de andere hond in de tuin over kleine hindernisjes springen. Beau was wel aan de riem anders sprong ze er niet over heen Ik was zo enthousiast hoe ze renden dat ik er soms ook nog wel achterna ging springen. Me baasje wilde dit niet, ze wilde me bijna binnen zetten. Ik mag toch ook wel springen? Nou blijkbaar niet van mijn baasje. Maar toch sprong ik af en toe er nog achterna zonder dat me baasje het in de gaten had. Aan het einde had ze nog een 3 sprong gemaakt. Die heb ik niet gesprongen lijkt me veels te moeillijk!! Maarja ik ga weer even slaappie doen, ben moe

Het is avond, niet zoveel beleefd, geslapen, gegeten, naar buiten geweest en met me baasje gespeeld. Lig nu weer te dutten maar gaat een beetje moeilijk als het hard regent en onweert! Ik haat ondweer.
GRRR.. Maar goed ik probeer weer te slapen. Spreek jullie morgen weer!!

Kuzz van Mickey