ik voel me echt poedersuiker nu. onze hond is opgehangen. zoiets doe je toch niet. de vriend van me moeder heeft m opgehongen . hij had bier op. de hond beet hem . en toen heeft hij m opgehangen. hij was nog maar 1 jaar . ik mis m nu al . je hangt toch geen hond op omdat hij je bijt in je hand . me zusje staat echt helemaal te shaken. sorry vooor dit chaotische stukje maar ik moet t echt ff kwijt. x mij
Jeetje meis.. Heb er geen woorden voor... Zoiets doe je toch niet Ik weet wel wat ik zou doen als ik je moeder was, met zo'n persoon zou ik niet verder willen Heel veel sterkte in ieder geval
Wat betreft je moeders vriend. Zoiets hoef je niet te pikken, valt volgens mij onder dierenmishadeling en is strafbaar! Waarom beet die hond je moeders vriend trouwens?
Het melden van Dierenleed U kunt telefonisch melding doen van dierenleed via meldnummer 0900-2021210 (0,10 ct/min). U komt dan automatisch terecht bij de meldkamer van de LID of bij de afdeling bij u in de buurt. Om de melding zo goed mogelijk te registeren, is het belangrijk dat u doorgeeft:
om welk dier het gaat; de locatie; wat er precies aan de hand is; uw eigen gegevens.
Laatst bijgewerkt door Paradise op 23-08-05 02:00, in het totaal 1 keer bewerkt
WAT!!! Dat kan toch niet.. wat is dat voor eikel.. idd melden bij de inspectie van de dierenbescherming em/of de politie.. Wat heeft hij nu met de hond gedaan en wat zei/deed je moeder?
Vind dit echt ziek..die kerel is niet goed.. en idd wat als ie nou eens dronken is en er is geen dier in de buurt om te mishandelen?
Jemig wat voor een vent is dat?? Echt melden bij de politie want wie weet pakt hij onderhand jou... Heel erg veel sterkte met het verlies van jou hond op zulke afschuwlelijke wijze...
laat alsjeblieft blijken dat je dit niet accepteerd, geef het aan als dierenbescherming. Wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd op een hond op te hangen, die mogen ze van mij zelf aan een touwtje in de hoogste boom opknopen. Stoer hoor
Je zegt zelf al dat ie bier op had, nou het klinkt alsof hij duidelijk een probleem heeft, en als je dit allemaal toelaat jij of je moeder zometeen ook, nu is het die hond maar wat is het de volgende keer als jij tegen hem in gaat ofzo
Overigens ben ik echt benieuwd hoe je moeder erop reageerde, hoop toch dat die de ernst inziet
misschien eerst wat meer weten over wat er precies gebeurd is? Het verhaal van TS is wat warrig en voor iedereen uitspraken doet graag eerst wat meer info van TS zelf.
Fijn, zo`n vriend, misschien lezen we de volgende keer in de krant dat de vriend van je moeder , je moeder vermoord heeft of misschien jullie er wel bij, zoiets lees je tegenwoordig dagelijks in de krant, erg gezellig dat je deel moet uitmaken van zulke gekken,
Ik zou echt de politie bellen, en ik zou je moeder de keus geven, of bij die vriend weg, of bijv dat ze jou nooit meer ziet, want ze kan er maar beter bij weg gaan voor het te laat is.
wat vreselijk zeg.... voor jullie (je zusje en jou en je moeder) maar ook voor die hond.. \een hond bijt vaak niet zomaar, misschien wou de hond jullie beschermen???