Slayer en Lucifer hebben ere gister ruzie gehad, en elke keer hebben we ze uitelkaar gehaald maar ze bleven maar doorgaan, op een gegeven moment wilde ik ze maar uitelkaar gaan zetten en toen zag ik allemaal bloed aan de zijkant van het aquarium! oliebol, Ik alletwee chekken en Slayer had een wondje aan het begin van zijn staart, eentje langs zijn oog en een aantal boven zn voorpootjes. Dit heb ik schoongemaakt en ontsmet en hem toen apart gezet in een grote curver bak. Wat ik nu al niet snapte was dat Slayer de enige was met wondjes en hij toch de oudste/eerste en dominanste is! Nu is hij dus schijnbaar ontsnapt en weer in het aquarium gekropen (ik had er een deksel op!!!) nu zag mijn broertje dat vanmorgen en ik dus maar weer snel uitelkaar gezet. Nu zag ik dat hij nog meer wondjes op zijn staart had en aan het uiteinde in dat kleine puntje gebeten. Het was al wat zwart. Dit zag ik vanmiddag. Nu pak ik hem eruit en zie ik dat het stukje eraf is gevallen!!! Het is ongeveer 2 mm, maar er steekt dus een stukje wervel uit, en een klein dun draadje iets. Dus ik dacht dat is een haartje en wil het eraf trekken met mijn nagels, maar het lijkt er gewoon IN vast te zitten! (gelukkig niet hard getrokken) Ik heb het er maar bij gelaten en betadine op gedaan.
Weet iemand wat ik verder moet doen en WAT dat draadje nu is?
Arm ding..