Ik ben Kayenta en ik ben nu 4 maanden oud
Ik schijn heel lief te zijn als ik slaap.....
Met mijn hele familie op de bank. De rooie is mijn vriendinnetje, die stoere bruine acherin is nog de baas, maar als het aan mij ligt duurt dat niet zo lang meer en de gevlekte is een mopperig oud wijf (vind ik dan he, ze wil nooit met mij spelen ik ik ben nog wel zoooooo onschuldig en lief! }> )
Ik heb soms ook het beheer over het aquarium. Hier is het nog vroeg en is het licht in het aquarium nog niet aan. Als dat wel aan is, ligt er altijd een ander op. Ze zeggen dat het dan lekker warm is, maar volgens mij zijn ze bang in het donker, ik niet hoor, ik pas dan wel op!
Mijn 'zus' wilde slapen ipv spelen. Dat gaat natuurlijk zomaar niet! Ik heb haar dus maar even wakker gemaakt. Gelukkig wordt zij niet zo snel boos. Bij mijn andere zussen hoef ik dit echt niet te doen!
Ik heb 2 verschillende kleuren ogen. Mooi ben ik he?
Dit vind ik een lelijke foto, hij is helemaal niet scherp!
Maar mijn baasje wil graag weten hoe het komt dat bij reflectie van licht, alleen mijn blauwe oog rood wordt. Dat rode is toch de weerkaatsing van het licht op het netvlies? Dus dan maakt het toch niet welke kleur het oog is?
Mij maakt het niets uit hoor, maar mijn baasje is zo nieuwsgierig.....