Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mandy_b_s schreef:waarom val je me nu aan op mijn kennis van het ras en waarom ik een jack russell koop enz. ?
ik vind je informatie erg fijn maar je hoeft me niet aan te vallen op het feit dat ik zoeiets niet weet, en het daarom vraag.
ik ben ook zeker van plan het na te laten kijken ja.
en hoe maak jij op dat mijn jack geen papieren heeft ?
dat heeft hij niet nee en maakt verder ook niks uit, het gaat hier om het kwaaltje.
edit ; typo
mandy_b_s schreef:ik val je er niet op aan, ik vind het alleen banketstaaf dat je het gelijk op de boeg gooit over waarom hoe en waar ik mn hond gekocht hebt.
ik vraag het hier gewoon om informatie te winnen, niet om te horen dat ik me eerder in het ras had moeten verdiepen. oke, dat mag mischien zo zijn dat ik me er meer in had moeten verdiepen maar daar heb ik nu niks aan.
edit ; typo.
Gwen schreef:Vind het een beetje onzin dat ze dit had kunnen weten als ze zich eerst had verdiept in het ras. Er zijn meer rassen die er last van hebben en je moet maar toevallig op díe informatie stuiten als je gaat zoeken. Vaak raak je ook pas echt verdiept in een ras als je eenmaal een dier van een bepaald merkje hebt.