Kater aan komen lopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Kater aan komen lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 13:36

Al een weekje of wat loopt er hier in de buurt van het huis een rode kat rond. Nou heeft de zijdeur van de garage een kattenluik en in de garage staat eten, dus niet alleen onze eigen kat (die we nu zo'n 10 jaar hebben, was van mensen in de straat en bleef na de verhuizing van die mensen ontsnappen en teruglopen) eet en slaapt daar, maar ook vaak andere katten uit de straat als ze thuis niet naar binnen kunnen als baasjes bijvoorbeeld aan het werk zijn.

Nu dachten we eerst dat het de rode kat uit de straat was, maar die is gecastreerd en heeft een bandje om en deze niet. Het is een kater, maar wel een goed opgevoede (als je roept komt ie, sproeit niet in huis ofwel in de garage, heel lief tegen mensen, bijt niet etc..). Hij slaapt vaak onder de auto of om de hoek in de bosjes, eten doet ie dus hier.. Zichzelf verzorgen doet ie nauwelijks.

We hebben hem al aangemeld bij amivedi en het dierentehuis hier (asiel/dierenbescherming). Helaas nog geen resultaat, dus we beginnen te vermoeden dat ie gedumpt is.. Maarja de vraag is wat nu? opzich is een kat erbij niet zo'n probleem, maar we willen eerst nog even ons best doen hem weer thuis te brengen, misschien zijn er nu wel mensen die hun kat zoeken..

Weet iemand nog meer instanties die we kunnen bellen? Of wat we kunnen doen? Misschien een briefje ophangen in de supermarkt bedenk ik me net.. En als er niemand komt? We gaan sowieso naar de DA om te kijken of ie een chip heeft, en zoniet moet ie waarschijnlijk gecastreerd worden, scheelt weer wat zwangere poesjes in de buurt

Alvast bedankt

PS: weet iemand nog een leuke naam, 'die rode kat' en 'poes' is zo sneu

VeraW

Re: Kater aan komen lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:55

uuh naam: rody zo heette me moeders poes. Dit was ook een rooie kater.

Clien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:47

Doris!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:56

ik had ook een rooie kater edbull helaas is hij overreden

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:57

Uh, ik denk dat je zo wel je best hebt gedaan.
Zou verder niets weten eigelijk.. .
Briefje in de supermarkt?

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:35

Arabian_Girl schreef:
ik had ook een rooie kater edbull helaas is hij overreden

beetje vreemde naam lijkt t wel dat hij had maar t was redbull

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 16:01

Dank jullie voor de suggesties Inmiddels hebben we meerdere instanties afgebeld, maar geen vermiste katers.. er zijn wel mensen komen kijken maar dit was niet de kat die ze zochten helaas.. Hij heeft geen chip (even scanner van de DA geleend), en is dus ook nog steeds naamloos.. we wachten nog een maandje en dan laten we hem castreren, voor het geval er toch nog iemand voor mocht komen..

thor9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:19

hoi,
mijn rode kater heet teigertje
nog een aantal naampjes tommy sylvester jerry of gizmo