Ik ben vrijwilliger voor de stichting Save The Dogs hier in Nederland. Save The Dogs pakt in Roemenië het zwerfhonden probleem op diervriendelijke manier aan. Ze vangen de zwerfhonden op, behandelen hun ziekten en verwondingen, steriliseren ze en indien ze lief genoeg zijn worden ze als huishond geplaatst.
Op dit moment hebben wij twee teefjes in huis zitten waarvan 1 inmiddels een goed tehuis heeft gevonden.
Voor Lili zijn we nog op zoek naar een nieuw huisje.
Lili is een middenslag teefje van 9 maanden. Ze is ontzettend aanhankelijk en ontzettend lief. Je zou niet zeggen dat ze op straat heeft geleefd, want ze is heel erg mens gericht.
Zoals je mag verwachten van een pup heeft ze nog wel wat kuren. Zo vind ze sommige dingen nog eng en luistert ze nog niet echt goed. Ze kan wel heel goed meelopen aan de lijn.
Knuffelen vind ze geweldig, en spelen ook. Ze houdt van wandelen, maar probeert wel alles op te eten wat maar een beetje op eten lijkt. Dit heeft ze natuurlijk bijna 9 maanden lang moeten doen om te overleven.
We zoeken voor Lili een huisje met veel liefde en ook wel wat geduld. Een puber-cursus (voor echte puppycursus is ze te oud) is aan te raden om haar goed te leren luisteren.
Dit is Lili:

Lili zal niet zo heel groot worden, ze is nu ongeveer kniehoogte en groeit nog iets. Ze is gesteriliseerd en kan goed met katten en andere honden. Ook kinderen vindt ze erg leuk en daar is ze erg lief voor.
Al met al (in mijn ogen) de perfecte hond! Er is vast wel iemand die deze geweldige meid een super thuis kan bieden.
Heb je interesse in Lili of ken je iemand die interesse in haar heeft, stuur me dan even een PM. Reageer wel voor woensdagavond, want in principe gaat ze donderdag naar een asiel om van daaruit herplaatst te worden. We hebben echter het liefste dat ze vanuit ons huis herplaatst wordt.
Dit meisje verdient het!
Len