Ik had ook altijd een potje voor mijn drie katten en mijn paardjes, maar de pech is hier zo aangeslagen dat het potje gewoon niet meer voldoet.
Maar het afgelopen jaar is er denk ik zo'n 3000 euro aan dierenarts kosten doorheen gegaan, shet heeft een gebroken beentje gehad, andere paard een lichte koliek, 1 kat een lang weekend bij de DA waarbij hij op het eind ingeslapen is, 1 kat met een operatie aan zijn kaak wat nogal in de papieren liep, een kat naar Utrecht na een paar DA bezoeken die afentoe midden in de nacht werden.
En er ligt nu weer een kat bij de DA met een iets wat nog niet duidelijk is omdat de test uitslagen er nog niet zijn....nu ik er zo over na denk denk ik dat we boven de 3000 zitten.
Deze kat heeft nu al een rekening van 250 euri's aan zijn kontje hangen, vandaag komt er weer een rekening bij en dan de uiteindelijke behandeling..als dat tenminste nog mogelijk is.
Potjes zijn handig, heb het er tot nu toe mee kunnen uitzingen, maar geloof dat ik toch maar richting verzekering ga.