Noodoproep voor kattenopvang: Klusjesman gevraagd!! SPOED!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Noodoproep voor kattenopvang: Klusjesman gevraagd!! SPOED!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 23:46

Vandaag heb ik helaas een heel naar bericht gekregen over Kattenopvang het Poezenparadijs in Sint Anna Parochie..

Een heel lief mens (Jaqueline) zorgt voor 68 afgedankte katten in een huis wat niet meer is als een bouwval. Ze heeft al tijden een lekkage aan haar dak, maar sinds kort heeft ze haar stroom af moeten sluiten, omdat ze een stroomstoot heeft gekregen van een plas water. Ze wil zichzelf en haar 68 katten niet in gevaar brengen, maar heeft zelf niet de finnaciële middelen om haar probleem op te lossen. Ook kent ze niemand die haar kan helpen het dak te repareren.

Mijn vraag is dus: Kan iemand deze heldin helpen haar dak te maken?? Zij en haar 68 katten zouden dan ontzettend dankbaar zijn en met een gerust hart de winter ingaan..

Meer informatie over het Poezenparadijs kan je vinden op: http://home.hetnet.nl/~poezenparadijs/

Alvast heel erg bedankt voor uw interesse!!!

Groetjes Dianne

baroen

Re: Noodoproep voor kattenopvang: Klusjesman gevraagd!! SPOE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 00:26

mag ik deze oproep op een ander forum plaatsen?

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 00:31

Waar zou je hem willen plaatsen dan? en het spijt me, ik zou geen klusjesman voor je weten.. (Mits ik mijn vader even lief aankijk )

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 00:34

baroen schreef:

Alle interesse is welkom!!! Als Jaqueline en de katten maar droog zitten!!!

Groetjes Dianne

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 01:05

Teuntje111 schreef:
baroen schreef:

Alle interesse is welkom!!! Als Jaqueline en de katten maar droog zitten!!!

Groetjes Dianne

ik heb het op www.hondenforum.nl geplaatst, ook daar zitten een boel katten liefhebbers.. en op hoe meer plekken een oproep hoe beter toch?

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 13:33

Jammer dat het zo ver is!!! mijn vriend wilde het geloof ik wel doen, maar het is niet echt bij ons in de buurt (het zit toch bij nijmegen daar in de buurt?)

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 15:46

Nee het ligt in Friesland...En ze hebben echt niet genoeg aan alleen een klusjesman...er moet een echte aannemer komen om het grote dak (verzakt) te stutten en maken en het kleine dak (ingestort) te repareren...Ook moet de electriciteit nagekeken worden omdat dat op een of andere manier blood heeft gelegen...Jacqueline heeft namelijk een flinke schok gehad toen ze een natte haddoek -die ze voor het lekken had neergelegt- wilde vervangen.

Nou vragen jullie je misschien af hoe ik dat weet. Nou ik ben dus 1 van de algemene bestuursleden/vrijwilligers van Stichting Het Poezenparadijs. Ik ben ook degene die de nieuwsbrief (na Jacqueline's verhaal) heb geschreven en de mail heb verzonden.

Kijk ook eens op www.poezenparadijs.nl

Groetjes...Barbara

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 17:42

Stuur het eens door(misschien namens bokt...even toestemming vragen) naar Hart In Actie.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 10:57

Pfff, dit maakt het nòg lastiger als het al is....

Maar Hart in actie is al een paar keer ingeschakeld, maar op de een of andere manier vinden ze deze situatie niet interessant genoeg..

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:14

M'n pa zou t kunnen doen maar komt daar niet omdat ie super allergisch is voor katten..
En dan ook nog zoveel
Blyft niks van me pa over

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:41

Klopt ja...ik heb inmiddels al 4 maal een brief naar Hart in Actie gestuurd...Ook met deze nieuwe nieuwsbrief en Noodkreet...Nooit wat van gehoord...wel jammer...zij zouden het zo goed kunnen gebruiken...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 15:38

Ja, degene die zoiets het hartste nodig hebben, lijken wel atijd buiten de boot te vallen. Tis dat ik niet handig ben, anders had ik zeker komen helpen. Heb wel al eerder een kattenren gemaakt voor een kattenopvang, maar dat is niets vergeleken met dit dramatische dak...

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:23

Mijn vader is ook timmerman en metselaar e.d....maar ook hij zegt dat een klusjesman dat echt niet kan doen...Het is namelijk wel de bedoeling dat het voor minimaal de komende 10 jaar goed gebeurt...Je wil niet van de winter ineens met een ingestort dak zitten omdat het niet goed gemaakt is...
Het is dus heel balangrijk dat het door iemand gedaan wordt met kennis van zaken, een aannemer dus...Die heeft de middelen en eventueel personeel om het goed te maken...en niet voor maar een jaar...