Desiree schreef:
Namelijk:
auto's die dieren al dan niet per ongeluk overrijden, gezeik van mensen over elkaars dieren, etc.
De een heeft last van de ander z'n kat want die zeikt in de zandbak van de kids of moestuin, of de kat belaagt de duiven van de duivenmelker, de ander heeft last van de een zijn hond want die poept voor op de stoep, weer de ander heeft last van de schreeuwende buurkinderen (maar van kinderen mag niets gezegd worden!), etc. etc.
Ik denk dat er onder de kattenliefhebbers een grote groep is ook, die andere mensen met de rotzooi van hun kat opschepen. Die heb je onder hondenliefhebbers ook, maar die laatste wordt er veel meer op aangesproken, maar de eerste groep zou OOK ter verantwoording geroepen moeten worden.
Ik ben het helemaal met je eens.
Mijn katten komen ook de tuin niet uit om die redenen.
Als er iets is wat ik vervelend vindt, is dat andere mensen last hebben van mijn katten. Plus dat ik bang ben dat ze overreden worden oid.
Daarentegen lopen er wel tig andere katten dagelijks in onze tuin waar wij dan wel last van hebben. Bij sommige vraag ik me ook echt af waarom die mensen katten hebben. Ik bedoel, waarom neem je een kat als je hem dag en nacht buiten laat lopen?