Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
solarpleure schreef:Deze honden KUNNEN zeer gevaarlijk zijn, en als ze in verkeerde handen vallen worden ze voor honden vechten gebruikt.
IcePrincess schreef:solarpleure schreef:Deze honden KUNNEN zeer gevaarlijk zijn, en als ze in verkeerde handen vallen worden ze voor honden vechten gebruikt.
Alle honden kunnen gevaarlijk zijn.
En de honden die het hoogst in de top 10 staan van meeste bijtincidenten zijn nog altijd de labrador en herder, die zie je toch ook nog gewoon vrolijk rondrennen.
Grote onzin dat pitbulls verboden zijn, gewoon lekker laten gaan, als je de dierenbescherming gaat bellen worden ze afgemaakt, wil je dat op je geweten hebben?
*zegt de hondenhater*
Laure schreef:Echt 100% zeker dat het pittbulls zijn? want American Staffordshire Terriërs worde HEEL dikwijls verward met Pittbulls. En ik zou ook niet bellen. Wij hebben hier thuis een American Staffordshire Terriër van 7,5 jaar en daar hebben we nog NOOIT problemen mee gehad. Wij hebben er ook geen stamboom van, maar zij is wel gechipt. Gelukkig woon ik in België denk ik dan! Ik vind die wet stom (wist niet eens dat ze bestond) want als je die beestjes goed opvoed zijn ze de liefste honden die je maar hebt! Er kan even goed een Herdershond slecht opgevoed worden zodat het een moordmachine is! Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat er pups sterven die een goede thuis had kunnen hebben!