Rat Ontsnapt!, gelukkig weer gevonden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taartje

Rat Ontsnapt!, gelukkig weer gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 21:46

Wat ik nu weer meegemaakt heb, echt mn allergrootste nachtmerrie.

Bij ons lopen de ratten altijd s"avonds en s'ochtends los door de kamer. nu gingen we de kooi schoonmaken en nu konden ze ook lekker door de kamer lopen.
Mn moeder had de hordeur erin gezet zodat we wat frisse lucht van buiten hadden.
Mn moeder en ik waren druk de voilere van mn 5 meiden aan het schoonmaken toen mn moeder naar de hordeur keek, en daar zat een gat tergrootte van een rat in.
(normaal letten we altijd op, het is me nog nooit gebeurd, maar precies nu niet!)
Ik ben dus snel alle ratten gaan zoeken en vond er maar 4 en Fyra miste
Ik ben dus de tuin ingegaan en die van mijn buurvrouw en raakte totaal in paniek, Fyra luistert naar haar naam en ben dus al roepend, huilend, door de buurt gaan lopen.
en na een tijdje heb ik het maar opgegeven en gedacht ik ga wel flyers maken en ik bel maandag de dierenbescherming wel.
Dus ik ging de tuindeur dichtdoen, en toen zag ik een kat zitten, en die kat keek me aan en zat echt op wacht voor een prooi, en ik hoorde toen bij een tuin geluiden in de coniferen dus ik buk en kijk, loopt Fyra daar in de coniferen met een kat achter haar aan, en die liep echt met zn neus op een paar centimeter afstand van haar.
ik heb Fyra dus gegrepen en ben snel al huilend naar binnen gerend.

ben zo ontzettend blij dat ik haar gevonden heb, had het mezelf echt niet kunnen vergeven.
Al is het wel superstom dat ik gewoon niet goed opgelet heb waardoor ze kon ontsnappen.
je begrijpt dus wel dat die hordeur er niet meer ingaat als ze lopen en ik me dit dus niet nog een keer laat gebeuren, want ik besef wel dat ik enorm veel geluk gehad heb. 1 minuut later en die kat had haar gegrepen.
Fyra ligt weer heerlijk bij de andere meiden in bed en is wel geschrokken, maar heeft gelukkig niets!

groetjes Tara