Met heel veel verdriet hebben wij afscheid moeten nemen van onze hond Cailean... Hij heeft op 24-07 voor de 2de keer een zware beroerte gehad, waarna wij hem hebben laten inslapen....Dag liefje... tot ooit...
heel veel sterkte!! het was een hele mooie hond en heeft ongetwijfeld een heel mooi leven bij jullie mogen genieten...
Echt heel veel sterkte!Ik weet hoe het is om een dier te verliezen waar je echt zielsveel van houdt..
Zo weinig woorden en toch schiet ik helemaal vol..Wat een mooie hond.. sterkte.. Ik begrijp hoe je je voelt..
heel veel sterkte Debo, ik heb mijn hondje ook pas geleden moeten laten gaan zoals je misschien weet.
Wat een prachtdier was hij Jullie hebben voor het juiste gekozen. Geniet van de herinneringen Sterkte!
Sterkte met het verlies Het was wel een supermooi dier zeg...Echt jammer...maarja zo gaat het nou eenmaal
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je dierbare huisgenoot...wat zal het leeg zijn in huis zonder hem.
rosan schreef:sterkte.. wat voor hond was het als ik vragen mag? heel erg veel sterkte nogmaalsCailey was een kruising, schotse collie met ...?....
Och, Debo, het mag jou ook niet even meezitten hè... Hopelijk kunnen jij en je man nu toch eindelijk betere tijden tegemoet gaan!