verkouden door konijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ididit

verkouden door konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 18:22

haha, dit is waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar ik zit lekker voor 2 weekjes bij mijn vriend in huis.

nu hebben ze meerdere konijnen. 1 daarvan niest steeds nogal, hij lijkt een beetje verkouden. En nu begint vanmiddag mijn keel nogal zeer te doen en ik begin verkouden te raken!

allergisch ben ik niet. Zou het konijn mij aangestoken kunnen hebben?

in dat geval mag mijn vriend hem voortaan voeren ookal durft ie dat eigenlijk niet het is nogal een vreemd beest

Serendipity1

Re: verkouden door konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:48

Mijn konijn niest ook altijd, en ik ben er niet verkouden van geworden

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:54

Het konijn kan je niet aansteken hiermee nee, met sommige dingen wel zoals met mijt, maar met niezen kan ik het me niet voorstellen. Het is echter niet goed dat het konijn niest, dat zou je eigenlijk moeten behandelen om ergere problemen zoals longontsteking te voorkomen. Sivotine is hier een goed middel voor, verkrijgbaar in dierenspeciaalzaken.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:38

Ididit schreef:
haha, dit is waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar ik zit lekker voor 2 weekjes bij mijn vriend in huis.

nu hebben ze meerdere konijnen. 1 daarvan niest steeds nogal, hij lijkt een beetje verkouden. En nu begint vanmiddag mijn keel nogal zeer te doen en ik begin verkouden te raken!

allergisch ben ik niet. Zou het konijn mij aangestoken kunnen hebben?

in dat geval mag mijn vriend hem voortaan voeren ookal durft ie dat eigenlijk niet het is nogal een vreemd beest

Het kan wel...
Teon mijn nijn een virus had...met snot enzo...ben ik daar later heel ziek van geworden
Had ik iets met longen
Maar dat verschilt wel per persoon...ik ben nogal snel ziek en verkouden enzo...