Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NWDynamite

Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 11:57

Onze hond is net weggegaan!! ... we hebben haar weggedaan... de tranen rollen over mijn wangen, mijn toetsenbord op...
Ik dacht ik houd het toch wel droog maar nee! Ik zag zo haar koppie boven de deur van andermans auto uit, een lieve lik over mijn ziel!! VRESELIJK! ik ging maar naar binnen, ik heb het niet meer! ze komt wel heel goed terecht maar we hadden haar vanaf pup zijnde! nu inmiddels al 8 jaar! ik ben met haar opgegroeid
We moesten haar wegdoen omdat we haar niet mee konden nemen op vakantie en onze andere 2 hondjes dan wel
ach het moest zo zijn

Sissi... Ik zal je nooit vergeten!!!!!!!!

Marye78

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:02

was het niet mogelijk haar tijdelijk ergens onder te brengen dan? als het alleen voor vakantie was???

sterkte in ieder geval.

Bamburi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:03

Was een dierenpension geen tijdelijke oplossing?
Ik vind het altijd zo vreselijk als mensen op vakantie gaan dat ze dan hun dieren de deur uitdoen....

Ik snap wel dat je het moeilijk hebt.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:05

Sorry?? Voor een vakantie je hond wegdoen die je al acht jaar hebt??? Het zou niet in mijn hoofd opkomen...........

Vind het sneu voor je, denk dat je ouders dit besloten hebben, maar dit is in mijn ogen heeeeel erg!!!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:26

duh...geef je ouders een trap van me zeg... je doet je kind ( ik vind een hond hetzelfde als je eigen kind..)toch niet weg omdat die niet mee kan op vakantie???

stelletje.....

en trouwens, waar hij nu heengaat, kun je em dan gewoon na de vakantie niet weer ophalen?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:48

Omdat ie niet meekan op vakantie moet ie maar weg? jezus, nou ik blijf liever de hele zomer binnen zitten dan dat ik de hond wegdoe

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:53

Gatver wat een rotstreek, als ik dat even mag zeggen.
Je hond doe je toch zomaar niet weg omdat hij niet mee op vakantie kan!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:56

Ik sluit me helemaal bij mijn voorgangers aan. Walgelijk dat mensen hun huisdier wegdoen omdat ze op vakantie gaan. Breng dat beest dan naar een pension of zo!?

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:57

Echt triest vind ik dat.
Waarom hebben ze hem niet gewoon aan een boom vastegebonden??/
Doen er heel veel.
Wat maakt het uit een vakantie is natuurlijk veel belangrijker.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:03

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:07

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan, met name sassie22.

bigfoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:09

Jij durft hier uit te janken, ik zit hier gewoon te janken!
Hoe kan je in hemelsnaam een hond die je al 8 jaar hebt wegdoen met als reden vakantie
Ik heb even gekeken,maar paarden heb je/jullie ook al genoeg verwisseld.
Whatever maar ga je schuldgevoel op een andere manier uiten en niet hier zielig lopen doen!
Tuurlijk je ouders zijn verantwoordelijk maar jij ook en helemaal voor je zielige gedrag hier.
Het enige wat in je 'voordeel', is dat je/jullie het arme dier niet aan een boom hebt gebonden, zoals maar al te vaak echt gebeurd!
Ik heb oa 3 honden en het zijn mijn maatjes, maar ik heb er dan ook over nagedacht bij aanschaf zoals over al mijn dieren.

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:25

Ik wens jullie een prettige vakantie!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:29

NathalieW schreef:
Onze hond is net weggegaan!! ... we hebben haar weggedaan... de tranen rollen over mijn wangen, mijn toetsenbord op...
Ik dacht ik houd het toch wel droog maar nee! Ik zag zo haar koppie boven de deur van andermans auto uit, een lieve lik over mijn ziel!! VRESELIJK! ik ging maar naar binnen, ik heb het niet meer! ze komt wel heel goed terecht maar we hadden haar vanaf pup zijnde! nu inmiddels al 8 jaar! ik ben met haar opgegroeid
We moesten haar wegdoen omdat we haar niet mee konden nemen op vakantie en onze andere 2 hondjes dan wel
ach het moest zo zijn

Sissi... Ik zal je nooit vergeten!!!!!!!!

Ik hoop dat jij niet zo wordt als je ouders. afgaande op dit bericht lijkt het er op dat jij een beter mens bent dan zij.

EEn hond weg doen voor de vakantie.... Dat is wel het allerbelachelijkste.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:31

bigfoot schreef:
Jij durft hier uit te janken, ik zit hier gewoon te janken!
Hoe kan je in hemelsnaam een hond die je al 8 jaar hebt wegdoen met als reden vakantie
Ik heb even gekeken,maar paarden heb je/jullie ook al genoeg verwisseld.
Whatever maar ga je schuldgevoel op een andere manier uiten en niet hier zielig lopen doen!
Tuurlijk je ouders zijn verantwoordelijk maar jij ook en helemaal voor je zielige gedrag hier.
Het enige wat in je 'voordeel', is dat je/jullie het arme dier niet aan een boom hebt gebonden, zoals maar al te vaak echt gebeurd!
Ik heb oa 3 honden en het zijn mijn maatjes, maar ik heb er dan ook over nagedacht bij aanschaf zoals over al mijn dieren.

Ik sluit me echt volledig hierbij aan, 4 pony's in anderhalf jaar tijd??? Dan ga je op een heel aparte manier met dieren om. Denk niet dat dit het juiste forum is om op uit te huilen als je je hond op zo'n manier de deur uit doet! Denk nog steeds dat je ouders hier medeschuldig in zijn, want ik ben namelijk opgevoed met als je aan een dier begint, zorg je er de rest van zijn leven voor! En dat geldt zeker voor honden!!!

Lorena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:34

Nouja zeg. Ik vond het eerst heel zielig voor je, tot ik de laatste zinnen las! Belachelijk.
En in je profiel staat dat je in 1,5 jaar wel 4(!) pony's hebt gehad!
Dieren zijn geen speelgoed!!!!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:38

Wij gaan niet eens op vakantie. Omdat we de dieren niet weg willen brengen. Ook niet tijdelijk. En aangezien het lastig is verantwoorde mensen te vinden die hier kunnen blijven. tja dan maar geen vakantie.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:40

En de volgende staat alweer te koop.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:42

jeetje je doet je beest toch niet weg voor een vakantie?
Wij regelen altijd iemand die in ons huis voor de dieren wil zorgen. We zijn al eens na 3 dagen teruggekomen omdat diegene onze katten alleen eten gaf en weer wegging, in plaats van zoals afgesproken er ook zou slapen en met ze zou spelen enz.
Als we niemand kunnen regelen, gaan we ook niet op vakantie!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:43

ellepel schreef:
duh...geef je ouders een trap van me zeg... je doet je kind ( ik vind een hond hetzelfde als je eigen kind..)toch niet weg omdat die niet mee kan op vakantie???

stelletje.....

en trouwens, waar hij nu heengaat, kun je em dan gewoon na de vakantie niet weer ophalen?

Nee je kind schop je voor 1000 euro in de maand elke dag naar de creche. Voor een dier is die 5 euro per dag nog te duur.

Jullie zijn geen dieren waard. Echt, als er een verbod op dieren houden zou komen voor mensen die het niet waard zijn stonden jullie bovenaan.

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:48

Faas schreef:
ellepel schreef:

Nee je kind schop je voor 1000 euro in de maand elke dag naar de creche. Voor een dier is die 5 euro per dag nog te duur.

Helemaaal mee eens!
Nouja.. ik heb ook een hond die bang is voor mensen! we gaan daarom ook niet op vakantie enz dus bij andere kunnen ze niet en wilt me vader niet (is niks mis mee als je ze naar andere doet;) ) Dus ik snap het echt niet !

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:48

MAar wel heel erg voor je

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:49

Maarre fijne vakantie he.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:53

Fijne Vakantie!!

Waarom zouden toch zoveel lieve honden een spuitje krijgen, omdat de asiels vol zitten.. En waarom zouden de asiels toch vol zitten??

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:56

ik vind het eigenlijk niet eens de moeite waard om te reageren..
belachelijk zeg.. !
wat al eerder is gezegd.. jullie zijn het niet waard om dieren te hebben.. als het zo gaat zou het gewoon verboden moeten worden..
sorry miss dat je ouders dit alleen maar zo doen en jij niet... maar als mijn ouders zo zouden doen had ik ze helemaal verrot gescholden. (en ik scheld eigelijk nooit tegen mijn ouders)

dit kan echt niet.