dit zijn mijn 2 cavia's : Flipse (de lichte met wit) en Chico... (de donkere met wit en een beetje bruin) Ze zaten vanaf dat ze een paar weken waren tot aan ongeveer hun 5e jaar... in een schuurtje met een supergroot hok
Maar helaas kwamen de muizen het daar verstooren en moesten ze daar weg anders kwamen er steeds meer en kwamen ze misschien wel in huis dat moest ook niet!!! Dus hebben we ze binnengeplaats in ook een grote kooi op m,n kamer... Daar hebben ze het ook reuze naar hun zin en ze zitten iedere dag lekker in de ren dus ze komen niks tekort
Maar ik heb alleen 1 klein probleempje met chico ze is veels te dik , maar hoe laat je een cavia afvallen en ze is al 6 dus ik denk als ik haar laat afvallen dat ze misschien het lootje legt... alleen met hele warme temperaturen heeft ze het volgens mij niet zo makkelijk met al dat vet...(warm warm:S)! Maar jaaa... Hoe zet je een cavia op dieet:S? nou hier de foto's

Dit is Chico... te dik!

Dit is haar grootste vriendin Flipse ze kunnen niet zonder elkaar...! en Flipse is niet zo dik hoe kan dat nou????

Samen
Doeeeeiiiiii