Wij hadden twee cavia's (nu nog 1). Deze komen uit de opvang en daar vertelde ze me toen dat ze beiden ongeveer 2 of 3 jaar waren. Het waren duidelijk geen jonkies meer, dat wel.
Nu heb ik ze al drie jaar in mijn vorige huis gehad, daarna gaan samenwonen bij mijn vriend, ook drie jaar en nu een ander huis (dit even voor het tijdspad zeg maar

Dat betekend dat ze al acht of negen zouden zijn, maar cavia's worden toch niet zo oud?
Een half jaar geleden zijn we met 1tje naar de DA geweest omdat hij niet meer kon eten. Zn tanden waren doorgegroeid

Maar ja, de DA vroeg ook 'hoe oud istie?'. Dus wij zeiden 'sja, een jaar of 7, hoe oud worden ze?".. Zegt de DA 'ja, een jaar of 7....'. Daar sta je dan... moet je nog veel ingrijpen of niet.
Ik dacht dat cavia's een jaar of zes a zeven worden, en dan zijn ze wel oud. De caaf die we nu nog over hebben, is dus zeker al 7 (en als we de opvang moeten geloven zelfs al 9) en hij ziet er nog helemaal niet oud uit. Hoe zie je dat een cavia oud wordt trouwens??
Dus ja, hoe oud kunnen cavia's worden?