Zijn koppie

Kijk zijn hoofdje

En nog een keer helemaal, alleen zijn staart past er niet helemaal op

En mijn 2 ratjes van allebei ongeveer 1 jaar (zusjes)
Mellie en een stukje van Lizzie

Lizzie

Lizzie jeuk

Saampies

Mellie denkt: ik wil

En de laatste

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marye78 schreef:Mooie leguaan!! is het een mannetje? (of heb ik niet goed gelezen) zo ziet hij er wel uit.
Mijn ouders hebben ook 2 leguanen.
Die mensen waar je broer m van heeft hebben m volgens mij echt niet in het bos gevonden hoor...er worden zoveel reptielen gedumpt. mensen kopen te impulsief.
de ratjes zijn ook lief!
Citaat:Iguana iguana rhinolopha: De Gehoornde Groene leguaan Deze komt noordelijker en in drogere gebieden voor dan de vorige soort. Hij komt voor in Sinalo en Veracruz en Mexico tot Zuidelijk Costa Rica. (Van Roon, Lacerta 34 (6-7): blz. 71). Verder op de Antillen: St. Lucia en St. Kitts, waar deze ondersoort uit Centraal-Amerika werd ingevoerd en zich daar handhaaft. Uit andere onderzoeken zou gebleken zijn dat deze eigenschap zich te hooi en te gras voor zou doen in het hele verspreidingsgebied van de groene leguaan, waardoor het geen ondersoort zou zijn, maar slechts een variatie.
patjelisa schreef:gaaf joh zo'n leguaan!
ik heb er toen 1 in aruba gezien in het wild.
heeft ie je wel eens geraakt met zijn staart?dat moet heel erg pijnlijk zijn.
hafjesbokker schreef:wij hebben thuis ook een mannetjes leguaan
(iguana iguana)
hij heet ZAZOU en hij is van mijn zus
ondertussen al 1.80m!
hij wordt er 2.30 :p
Skreiandor schreef:patjelisa schreef:gaaf joh zo'n leguaan!
ik heb er toen 1 in aruba gezien in het wild.
heeft ie je wel eens geraakt met zijn staart?dat moet heel erg pijnlijk zijn.
Nee hij heeft ons nog niet geraakt met zijn staart. Hij is helaas niet tam wat ik erg jammer vind (mijn broer volgens mij wel wat minder) dus je moet wel goed uitkijken bij hem
Skreiandor schreef:Hij is niet van mij maar van mijn broer en die hoeft hem niet persé tam te hebben. We hebben hiervoor al een aantal leguanen gehad die wel tam waren.
Marye78 schreef:Skreiandor schreef:Hij is niet van mij maar van mijn broer en die hoeft hem niet persé tam te hebben. We hebben hiervoor al een aantal leguanen gehad die wel tam waren.
omdat je zei dat je het jammer vond.