Mijn vriend heeft haar er gisteravond nog uitgelaten, ze is altijd 's nachts buiten en overdag ligt ze in huis of in de tuin van pampus zodat ze er de volgende nacht weer tegen aan kan..
Ze is niet komen eten en dat is heel raar. Ze is zo dol op dat blikvoer, ze schrokt het op en gaat dan op de vriezer zitten te wachten tot de kat van mijn ouders het eten op heeft zodat zij dat bakje nog kan uitlikken..
En nu is ze weg
En niemand hier in de buurt heeft haar gezien.. Mijn moeder is al blokje om geweest en ik ben ook blokje om geweest en bij de buren in tuin gekeken en aangebeld maar niemand heeft dr gezien. Alleen overbuurvouw is nog niet thuis en daar heeft ze al eens eerder opgesloten gezeten (buurvrouw werkt veel in tuin en dan speelt Pientje wel eens met haar) dus dat nog maar afwachten...Arme lieve pienie, als ze maar terug is voor ik vrijdag op vakantie ga, want anders blijf ik thuis
Misschien kan je een keer als het stil op straat is haar roepen en met wat brokjes rammelen, als ze dan ergens opgesloten is bijv. in een schuur ofzo dan hoor je haar misschien. Ik hoop voor je dat ze snel weer terecht is.
Nee ik ben echt haar "mama" tegen mij is ze lief met anderen wil ze altijd stoeien