Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eveline_B schreef:Ik vond het zelf ook lastig om een goede naam te verzinnen die nog niet gebruikt wordt door een ander.
Wat zijn je eisen aan een naam?
HopelessGC schreef:Walk-a-Dog, maar omdat je ook een verzorgservice hebt is het misschien niet heel toepasselijk.
MMaxje schreef:Ik vind dat ze op z'n minst KK1 en KK2 moet hebben, en een hele bult (jaren) ervaring. Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Lisjuh87 schreef:Uhm ik ga niet in een groep uitlaten, ik ben overigens 18 jaar en laat al 5 jaar honden uit, ik ga de honden individueel uitlaten. Ik heb 2 jaar regelmatig met een uitlaatservice in groepen uitgelaten en wil dat ook helemaal niet veelste link vind ik dat in groepen van 10 honden. Heb zelf ervaring met knaagdieren, vogels, katten, honden en paarden en wil dit gewoon gaan doen en ben er al 2 jaar mee bezig om het goed te doen. Ik ben echt niet zo dom dat ik zonder ervaring of wat dan ook ga beginnen. Als ik het op heb gezet ga ik volgens jaar dan ook thuisstudie honden en kattenbesluit doen.
baroen schreef:Lisjuh87 schreef:Uhm ik ga niet in een groep uitlaten, ik ben overigens 18 jaar en laat al 5 jaar honden uit, ik ga de honden individueel uitlaten. Ik heb 2 jaar regelmatig met een uitlaatservice in groepen uitgelaten en wil dat ook helemaal niet veelste link vind ik dat in groepen van 10 honden. Heb zelf ervaring met knaagdieren, vogels, katten, honden en paarden en wil dit gewoon gaan doen en ben er al 2 jaar mee bezig om het goed te doen. Ik ben echt niet zo dom dat ik zonder ervaring of wat dan ook ga beginnen. Als ik het op heb gezet ga ik volgens jaar dan ook thuisstudie honden en kattenbesluit doen.
prima danhet was ook geen kritiek ofzo hoor, gewoon "bezorgdheid"en ervaring... er zijn nogal wat mensen die even en uitlaatservice willen beginnen... niemand zegt hier dat je dom bent
Citaat:prima danhet was ook geen kritiek ofzo hoor, gewoon "bezorgdheid"en ervaring... er zijn nogal wat mensen die even en uitlaatservice willen beginnen... niemand zegt hier dat je dom bent
Citaat:Ok ik begrijp et wel maar heb zelf konijnen, vogels, een hond en 2 paarden en vroeger veel knaagdieren gehad en weet gewoon hoeveel een dier voor iemand kan betekenen dus ik weet dat die verantwoordelijkheid gewoon heel groot is bij dit beroep.