Mijn hondjes (Teckel + Rottweiler)!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joy

Mijn hondjes (Teckel + Rottweiler)!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 17:50

Ik had al wat rondgegeken en zag dat er meer waren met een Rottweiler hier, super !

Hier mijn lieffies:

Afbeelding
Afbeelding
Kwispel, onze 7jarige Teckel.

Afbeelding
Afbeelding
Macho, onze nu bijna 2jarige Rottweiler. Als alles goed gaat gaat hij binnenkort een teefje dekken ! Uiteraard precies volgens de regels van de Nederlandse Rottweiler Club.

Afbeelding
En een keertje saampies!

Ik weet niet of t mag ... ik ga gelijk ff reclame maken voor de sites waar je dus meer foto's en info over ze kunt vinden: http://www.machovandegerichtburghoeve.nl en http://www.kwispelvanhetquackenbosch.tk (gaat binnenkort helemaal vernieuwd worden).

En omdat dit een paardenforum is......
Afbeelding

Manon_S

Re: Mijn hondjes (Teckel + Rottweiler)!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:52

Wat een leuke fotos!
Mooie teckel en rottweiler.
Mijn hond kan echt niet met andere overweg in het huis..
Kenissen van ons hebben pas een pup en onze hond moest daar een weekje logeren want bij gingen op vakantie en de mensen zeiden dat ze wel primca over weg kunnen met z'n 2en dus wie weet veranderd het..

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 19:07

Dankje ! Hoe oud is je hond en wat voor ras is het? Als hij nog jong is dan kan het sowieso nog wel helemaal veranderen... maar als hij wat ouder is kun je het ook nog wel er uit trainen hoor .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:12

Joy schreef:
Dankje ! Hoe oud is je hond en wat voor ras is het? Als hij nog jong is dan kan het sowieso nog wel helemaal veranderen... maar als hij wat ouder is kun je het ook nog wel er uit trainen hoor .

Me hond is 5 jaar en het is een Yorkshire Terrier.
Dit gedrag doet ze omdat ze gebeten is door een rottweiler, nu is ze bang als er honden aan har snuffelen dat dit weer met haar gebeurt..

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 19:26

Manon_S schreef:
Joy schreef:

Me hond is 5 jaar en het is een Yorkshire Terrier.
Dit gedrag doet ze omdat ze gebeten is door een rottweiler, nu is ze bang als er honden aan har snuffelen dat dit weer met haar gebeurt..

Ja oké... dan is het logisch dat ze bang is. Zonde is dat hoor. Maar je kunt het er echt uitkrijgen! Onze hond was een keer overreden door een fiets, hij is toen zelfs een dag weggeweest omdat hij heel hard was weggerend. Hij was dus bang voor fietsen daarna maar dat is er nu helemaal uit, hij gaat zelfs mee aan de lijn naast een fiets! Wij hebben het getraind door iedere keer hem toch naar fietsen te laten gaan enzo... ook door Bachbloesem trouwens.
Dus als ik jou was zou ik het toch blijven proberen... stapje voor stapje .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:32

Ja oké... dan is het logisch dat ze bang is. Zonde is dat hoor. Maar je kunt het er echt uitkrijgen! Onze hond was een keer overreden door een fiets, hij is toen zelfs een dag weggeweest omdat hij heel hard was weggerend. Hij was dus bang voor fietsen daarna maar dat is er nu helemaal uit, hij gaat zelfs mee aan de lijn naast een fiets! Wij hebben het getraind door iedere keer hem toch naar fietsen te laten gaan enzo... ook door Bachbloesem trouwens.
Dus als ik jou was zou ik het toch blijven proberen... stapje voor stapje .

Ja, ik laat haar nu gewoon rustig uit ook bij andere honden.
Als er een hond komt wilt ze nog wel happen maar dat laat ik maar zo.
Bij Oprah Winfrey show was dat de hond van Oprah ook niet met anderen kan opschieten. Er was dan een man die ging helpen en die vertelde allemaal dat jij moet voelen dat jij zelf niet bang bent en dat het goed is. Dat voelt de hond dan ook enzo. Dus dat doe ik gewoon en ze laat honden nu ook wel ruiken maar nog steeds heeft ze haar staart tussen haar benen enzo en af en toe nog een hap.. [/quote]

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:48

die rottweiler van jullie is nog niet zo oud he?
omdat hij(is toch wel een reu?)een staart heefd.
wij hebben dus ook 2 rottweilers met staart

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:14

@ Manon_S
Het probleem is dus al grotendeels weg, dat is mooi ! Het klopt wel dat ze het voelen als jij als baas anders doet. Maar ach, als ze af en toe hapt is het niet zo erg toch? Soms moet dat ook wel hoor... al die vervelende honden die de hele tijd aan je zitten te ruiken .

@ inowa
Ja hij is nog niet zo oud, bijna 2 jaar. Dat stond ook in m'n berichtje hoor, onder de foto's van Macho .
Wel leuk hoor dat je ook Rottweilers hebt! Hoe heten ze, en heb je een foto?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:20

[quote="Joy"]@ Manon_S
Het probleem is dus al grotendeels weg, dat is mooi ! Het klopt wel dat ze het voelen als jij als baas anders doet. Maar ach, als ze af en toe hapt is het niet zo erg toch? Soms moet dat ook wel hoor... al die vervelende honden die de hele tijd aan je zitten te ruiken .quote]

Wahaha ja inderdaad! Maar soms heeft ze van die buien..
En nu ze ongesteld is laat ik haar uit en doet ze al helemaal iritant..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:28

Hee wat leuk, ook een bokker met een Teckel. Super beestjes zijn dat he
Je Rottweiler ziet er ook leuk uit hoor

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:58

Wat voor Teckel heb jij?
Ik vind ze zo leuk hè... ik heb meer met onze Teckel dan met de Rottweiler als ik eerlijk moet zijn. De Rottweiler is meer van m'n moeder zeg maar. Onze Teckel Kwispel is dus een langharige black and tan ( had je vast wel gezien ) en ik ben gewoon gek op dat eigenwijze koppie en het karakter.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:06

Ik heb een gladharige teck, standaard maat. In mijn profiel staat een foto
Ik vind het echt super leuke beesten m't karakter. Als ik ooit nog eens een hond zou nemen (na deze) dan kies ik echt weer voor een Teckel.

Edit; Kan het niet laten maar hier ook nog een foto van mijn kereltje At Work

Afbeelding

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:25

Joy schreef:
@ Manon_S
Het probleem is dus al grotendeels weg, dat is mooi ! Het klopt wel dat ze het voelen als jij als baas anders doet. Maar ach, als ze af en toe hapt is het niet zo erg toch? Soms moet dat ook wel hoor... al die vervelende honden die de hele tijd aan je zitten te ruiken .

@ inowa
Ja hij is nog niet zo oud, bijna 2 jaar. Dat stond ook in m'n berichtje hoor, onder de foto's van Macho .
Wel leuk hoor dat je ook Rottweilers hebt! Hoe heten ze, en heb je een foto?

ik heb geen foto maar die van ons zijn zusjes en heten inez en ember

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:38

mooie rotweiler
met een mooie bouw
de tekkel is ook wel leuk

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 23:00

Jellie schreef:
Ik heb een gladharige teck, standaard maat. In mijn profiel staat een foto
Ik vind het echt super leuke beesten m't karakter. Als ik ooit nog eens een hond zou nemen (na deze) dan kies ik echt weer voor een Teckel.

Edit; Kan het niet laten maar hier ook nog een foto van mijn kereltje At Work

http://img192.imageshack.us/img192/8043 ... 0677av.jpg

Hahahaha die foto is echt stoer! Wat een leuk beestje zeg ! Echt een stoer hondje !