Hier mijn lieffies:

Kwispel, onze 7jarige Teckel.

Macho, onze nu bijna 2jarige Rottweiler. Als alles goed gaat gaat hij binnenkort een teefje dekken

En een keertje saampies!
Ik weet niet of t mag

En omdat dit een paardenforum is......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy schreef:Dankje! Hoe oud is je hond en wat voor ras is het? Als hij nog jong is dan kan het sowieso nog wel helemaal veranderen... maar als hij wat ouder is kun je het ook nog wel er uit trainen hoor
.
Manon_S schreef:Joy schreef:Dankje! Hoe oud is je hond en wat voor ras is het? Als hij nog jong is dan kan het sowieso nog wel helemaal veranderen... maar als hij wat ouder is kun je het ook nog wel er uit trainen hoor
.
Me hond is 5 jaar en het is een Yorkshire Terrier.
Dit gedrag doet ze omdat ze gebeten is door een rottweiler, nu is ze bang als er honden aan har snuffelen dat dit weer met haar gebeurt..
Joy schreef:@ Manon_S
Het probleem is dus al grotendeels weg, dat is mooi! Het klopt wel dat ze het voelen als jij als baas anders doet. Maar ach, als ze af en toe hapt is het niet zo erg toch? Soms moet dat ook wel hoor... al die vervelende honden die de hele tijd aan je zitten te ruiken
.
@ inowa
Ja hij is nog niet zo oud, bijna 2 jaar. Dat stond ook in m'n berichtje hoor, onder de foto's van Macho![]()
.
Wel leuk hoor dat je ook Rottweilers hebt! Hoe heten ze, en heb je een foto?
Jellie schreef:Ik heb een gladharige teck, standaard maat. In mijn profiel staat een foto![]()
Ik vind het echt super leuke beesten m't karakter. Als ik ooit nog eens een hond zou nemen (na deze) dan kies ik echt weer voor een Teckel.
Edit; Kan het niet laten maar hier ook nog een foto van mijn kereltje At Work![]()
http://img192.imageshack.us/img192/8043 ... 0677av.jpg