Bleek dat het beestje van een werkneemster was die zichzelf ernstig verwaarloost en al helemaal niet voor een dier kan zorgen. Ze heeft geen rooie cent (is 23 jaar, smijt het beetje geld dat ze heeft allemaal over de balk aan de verkeerde dingen, maar wil niet meer dan 12 uur per week werken om zich iets te kunnen veroorloven en wil eigenlijk maar gewoon in de WAO

Maar ja, een cavia op kantoor is ook niet alles en ik werk daar vanaf maandag niet meer, dus ik kan er ook niet voor zorgen daar. Ik heb "Delphientje" dus maar mee naar huis genomen. 'k Heb toch al twee oude katten van stal meegenomen toen het daar opgeheven werd, daar kan best nog een knaafje bij

Het is echt zo'n lief diertje

De nagels heb ik ook meteen laten knippen, daar zaten hele krullen in en ze zaten al een eind in elkaar gedraaid.
Gaat helemaal goed komen met Delphientje

Oja, ze is glad kortharig, donkerbruin met "stekelharig" vos erdoor (net zoals sommige paarden vos met stekelharig wit zijn), een paar voskleurige vlekjes en een voskleurig blesje. Foto's heb ik ook al, maar ik heb mijn toestelletje vanmorgen op stal laten liggen