De hond van ouders word volgende week ingeslapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annechien

De hond van ouders word volgende week ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 08:20

Lieve Linda ( 12 agustus 1995 - augustus 2005),

Op 5 oktober 1995 kwam jij ons leven binnen. Een lief klein blond bolletje wol onder de planten in de tuin omdat je net bij mama en papa weg was en ons niet kende. Maar dat kwam goed. Je groeide uit tot een mooie Golden Retriever teef met een hard van goud. Allemaal hadden we bij namen bij jou: Baffie, t wiefke, Appie, Pietje en Chientje, als we dit zeiden wist je genoeg. Op 12 augustus 1996 vierde jij je 1e verjaardag (ok iets te veel koekjes gehad op die dag) en je genoot van de aandacht. Net als op de andere dagen. Met kerst lag er ook altijd iets lekkers voor jou onder de boom (altijd pas 5 minuten van te voren anders had jij het al uitgepakt). Propjes papier had jij liever dan ander speelgoed, dus de propjes lagen vooral met verjaardag goed door het hele huis heen. Of toen je in 1998 drachtig was van Fanny, wat je met de pups gedaan hebt weet niemand, maar opeens waren ze er niet meer. In 2003 ging ik het huis uit, wat was jij toen verdrietig, jij hebt toen 2 weken lang behoorlijk slecht gegeten alleen al uit heimwee. In die tijd kregen wij de diagnose dat jij zware artrose had en kreeg jij vele pijnstillers. Het laatste wat jij gehad hebt, was het uitzingen eigenlijk, er zou een tijd aankomen dat het niet meer zou werken. Die tijd is nu gekomen. Zelf geef je het ook al aan dat je niet meer wilt. Morgen kom ik afscheid van je nemen lieve meid en ik hoop dat je dan van de week vredig zult inslapen. Zul je op mij wachten als mijn tijd daar is? Lieve meid, ik zal je hier missen.

Dikke kus en knuffel van Chientje

Joyckuh

Re: De hond van ouders word volgende week ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 00:21

Heel erg veel sterkte