eerder heete ze maru. Bitch komt uit spanje en is een mastino 75 cm hoog en ander half jaar oud.
Ik ben zo afentoe vrijwilliger bij een vrouw die met zwaar mishandelde en verwaarloosde zwerfhonden uit het buitenland werkt. Die vrouw kreeg op een gegeven moment een mailtje van zon groep uit spanje die daar ook aan werkt. Over een jonge hond die rondzwerfde over de prera met 9 pups. de prera houd in dat de honden op dat terrein worden uitgemoord op verschrikkelijke wijzen, of ze worden dood geslagen of geschopt, of ze worden verhongerd.
Bitch heeft dus tussen die hondenlijken daar met 9 pups geleefd en heeft het overleefd.
Bitch was onbenaderbaar, kregen we te horen.
Goed de dag was aangebroken dat ze in nederland aangekomen was, eenmaal op het vliegveld aangekomen zagen we haar zitten in een bench, helemaal in shock toestand.
Een maal bij die vrouw thuis gekomen gelijk uit de bench gehaald en ze kwam ons meteen vrolijk begroeten, we konden alles met haar aaien noem maar op. nu kom ik handen te kort, over anderhalve maand mag ze bij mij in huis komen, ik heb haar nu al geaddopteerd en dinsdag word ze gestilleriseerd. bitch is dus op 4 maanden oud ongeveer al zwanger geraakt. en dat wil ik haar niet weer een keer aan doen. en er lopen al genoeg honden op de wereld die nog een goed tehuisje zoeken.
Hier wat fotos van mijn en me grote liefde

mijn chiwawa schoothondje

ff draaien en goed kijken

kusje

Binnen kort gaat ze overal met me mee naar toe