dood gereden kat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gevonden

dood gereden kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 16:12

Vorig jaar heb ik samen met mijn vriend twee kittens bij onze manege vandaan gehaald, dit waren echt de leukste katten die ik ooit gehad heb ( en we hebben al heeel lang katten) Een schildpad poesje en een rode kater. Ike en Tina genaamd.
In februari hebben we Tina ( toen 6 maanden oud) op een dag nooit meer gezien. Ike is er een maand van onder de indruk geweest, maar heeft zich daarna ontwikkeld als een super gezellige en hele mooi kat.
Helaas is hij een week geleden ook niet meer thuis gekomen, volgens de buurman was hij doodgereden en had de dierenambulance hem opgepikt.
Na een telefoontje met de dierenambulance ben ik erheen gereden en ja het was hem. Mijn lieve Ike is op weg naar huis doodgereden.
Ik heb hem laten cremeren,d at is voor mijn gevoel wel het minste wat ik nog voor hem kon doen. Normaal gesproken ben ik erg nuchter, maar deze kat was zo vreselijk leuk, beest sliep veel en als hij wakker was dan liep hij het liefst mee naar de winkels. Ben hier echt van onder de indruk.

Nou dit was mijn belevenis van vandaag, en het verhaal dat ik even kwijt wilde.
Bedankt voor het lezen X

Manon

Re: dood gereden kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 16:21

Ach wat sneu zeg, gecondoleerd.

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 16:29

ai wat een vervelend nieuws.

Onze kat is ook eens aangereden geweest. Hij kwam er vanaf met een compleet verbrijzelde kaak, en een blind oog. Bij ons zag het er eerst niet naar uit dat het nog zin had het beestje in leven te houden. Maar de dierenarts had er toen (gelukkig) meer vertrouwen in dan ons, dat het nog goed zou komen.

Zeg nooit " 't is maar een kat", want dat lijkt het alleen maar...

sterkte,
't is niet gemakkelijk.

Alayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 18:43

Jeetje, dit zijn altijd vreselijke dingen...
Heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd!!!

Onze hond is ook aangereden. Zijn halsband lag op het politie-bureau, hond hadden ze al afgevoerd... Ik heb dit heel erg gevonden. Had graag "afscheid" van hem genomen.

Onze eerste hond hebben we ook later cremeren en dat gaf toch een "mooi, afgesloten" gevoel. Wel fijn dat je dat nog hebt kunnen doen maar dat maakt het niet makkerlijker...

Elk beest is bijzonder, nogmaals sterkte....

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 18:50

germ .... gecondoleert.
verlies van een huisdiertje is altijd moeilijk.. vooral als ze zo lief zijn..

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 19:47

Heel erg veel sterkte....ik heb er zelf ook 6, nou ja eigenlijk momenteel 8 omdat ik in de zomer altijd gedumpte kittens vind

DAt vind ik het moeilijkste van dieren houden...je overleeft ze.. en dan op zo'n manier.

Ik hoop niet dat je het banketstaaf vindt (zo is het iig niet bedoeld) ik weet dat een andere kat/kittens de plek van jouw Ike en Tina nooit in kunnen nemen. Maar mocht je er voor open staan....deze 2 dames zoeken ook nog een goed tehuis

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 19:54

Wat vervelend, sterkte .

Bij ons thuis zijn er ook al 2 overreden in 2 jaar, en 3 weggelopen in 4 jaar. De weg waaraan wij wonen is vrij druk wbt. trekkers, vrachtwagens, auto's enz. en helaas zijn er al 2 van onze katten daardoor overleden.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 20:04

Zulke dingen zijn nooit leuk... Een kleine 2 week terug heb ik mijn ene kat dood en doodziek weg moeten brengen naar de DA. gelukkig was het bij haar alleeen een veel te snel werkende schildklier, en is ze nu weer thuis, maar toch....

Sterkte ermee

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 21:52

AM -> BB

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 22:25

Aaaah wat er! gecondoleerd en sterkte ermee!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 01:36

He bah, dat is niet nix zeg.. Veel sterkte met het verlies van je poeze beest...