Wij hebben een nieuwe hond!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Wij hebben een nieuwe hond!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 11:39

Al 2 weken woont ze bij ons! Het is een Duitse Herder die eigenlijk later politie hond moest worden, maar het bijtwerk niet goed genoeg deed. ZE heeft dus een super opleiding en luistert als de beste!! Daarnaast is ze vreselijk lief en af en toe liggen we in een deuk om haar gekke 'grapjes'. Zo heeft ze de eerste keer dat wij weg waren allemaal spulletjes verzameld uit het hele huis en naar haar kleed gesleept. Zonder iets kapot te maken. Ook vanmorgen ze had gegeten en kwam even kroelen bij mijn vriend. Opeens tilt ze haar hoofd op en kijkt mijn vriend aan en laat midden in zijn gezicht een boer en ging weer liggen.... moest ik echt hard om lachen!
Nu is er vakantie maar 21 augusuts ga ik met haar trainen bij de kringgroep voor Duitse Herders! Doet iemand dat hier ook?

Afbeelding

Afbeelding

Mlies

Re: Wij hebben een nieuwe hond!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:48

Mooie hond zeg

En helemaal mooi dat ze zo super luistert!

Veel plezier met dr

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:53

Aaaaaaah dat wil ik ook, hebben ze er niet nog een

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 11:01

Wauw! Echt een mooie hond hoor!
Mijn opa had ook een echte ras zuivere Duitse Herder en ging ermee naar keuringen enzo en hij was geloof ik 2de geworden met een kampioenschap, ik weet het allemaal niet goed meer
Maar mijn opa is zijn geheugen kwijt geraakt ofzo, en wist toen niks meer, niks van zichzelf en zo.. Zijn vrouw, mijn stiefoma die moet voor hem zorgen en kan dus niet altijd bij de hond zijn. Mijn opa zelf weet nu wel weer dat hij een hond had.. MIjn stiefoma heeft hem verkocht, mijn opa kon niks met de hond meer doen en mijn stiefoma had geen tijd voor de hond.. Wel jammer het was een grappige en ERG DRUKKE hond. Ze namen hem ook amper in huis, in een grote kennel buiten..