Toen ik na 4 weken voor de eerste keer ging kijken was het een lekker gezette pup, had duidelijk de beste tepel

3 weken later (ruim 7 weken) kwam ze bij mij. Netjes 4 maal daags een portie puppy voer (fokker). Vanaf het begin at ze al enkel wanneer het haar uit kwam. Bakje ging nooit direct leeg. Best vervelend in combi met zindelijk maken (want 'plannen' werd zo erg moeilijk).
Op aanraden van mijn baas (zit al 30 jaar in de honden fokkerij/pension) niet aandringen met vlees of andere lekkere dingen, zelf laten uitzoeken. Eerder zelfs na 10 min wegpakken en dan pech.
Echt beter ging het niet en daarbij kwam dat ze wel de hoogte in ging maar magertjes werd. Dus toch maar vlees erdoor (niet heel veel). Eerste dagen ging goed, maar nu blijft al ieder brokje liggen waar geen vlees aan zit en sinds vandaag pakt ze ook de Pedigree puppyblikvoer niet meer... (c100 eigen merk wel). Zucht wat moet ik hiermee?
Ik weet dat ik als ik een goed etende hond had gewild dat ik geen border collie had moeten nemen maar een labrador

Jullie nog geniale tips? (Ze is weer redelijk aangedikt, door de poos vlees, ter info).