Quarterh0rse schreef:Bedankt allemaal!
Manon_S: juist door dat je je hondje optilt wil een andere hond er juist naar toe. Mijn hond word telkens gebeten door een aantal jack russels hier in de buurt dus die word helemaal gek van die beesten als ie ze ziet. Zolang jou hond niet blaft of gromt naar een andere hond gebeurt er inprecipe niks.
De rottweiler ziet mijn hondje niet ofzo. Dit doe ik alleen maar als ik rottweilers voor me zie ofzo. Mijn hond is echt bang voor andere honden ook van haar formaat. Ze mogen even ruiken maar als ze niet meer wilt gaat ze happen, maar zo wilt ze alleen laten zien dat ze bang is ofzo. Maar die eigenaar van die rottweiler zei dat haar hond alleen maar wilde spelen. Nou echt spelen hoor! De hond pakt mijn hond op in de bek volle tanden erin en heen en weer sleuren in de bek lecht het hondje weer neer en probeert haar weer aan te vallen. Ik ga over mijn hondje liggen zodat de rottweiler er niet bij kan. Hij wilde mij ook gaan bijten maar gelukkig riep het baasje weer van kom gaan we weer verder en ze liep weg met de hond. Maar de hond liep ook gewoon los. nadat mijn hond slachtoffertje was geweest had ie nog 3 andere honden gebeten. de politie kwam erbij en zei dat ze haar hond aan de lijn moest doen en als haar hond noh 1 hond zou pakken moest die afgeslacht worden, dan is die gewoon vals.