hier een foto van zeMorris:
en Dika:
Dat waren onze katjes wat vinden jullie ervan??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hier een foto van ze

.. wij hebben ook kat maar die vangt zon 2 muizen per dag

hihi Mist schreef:Leuke katten..........alleen vind ik het een stuk minder dat de ene zwanger is. Aangezien ik elke zomer als zwerf-kitten-opvang dien ! Laat haar steriliseren ! er worden in Belgie jaarlijks 40.000 katten en kittens in asiels afgemaakt (in nederland iets minder omdat mensen daar hun katten eerder laten "helpen") maar het zijn er nog VEEL TE VEEL !!!

_Lady_lover_ schreef:boeiend deze zag ik als eersthihi
marije86 schreef:Mist schreef:Leuke katten..........alleen vind ik het een stuk minder dat de ene zwanger is. Aangezien ik elke zomer als zwerf-kitten-opvang dien ! Laat haar steriliseren ! er worden in Belgie jaarlijks 40.000 katten en kittens in asiels afgemaakt (in nederland iets minder omdat mensen daar hun katten eerder laten "helpen") maar het zijn er nog VEEL TE VEEL !!!
hoe kan jij nou beoordelen dat die kittens niet gewenst zijn?beetje rare reactie hoor.niet oorrdelen over iets wat je niet weet lijkt mij.
wat een schatige katten,heel lief,ben alleen niet zon kattenmens haha doe mij maar een mooie grote hond
Ik vind het alleen ontzettend jammer dat iemand doelbewust een nestje fokt, terwijl ze in het asiel doodgespoten (moeten) worden omdat niemand ze wil !
Ga dit weekend is kijken in het asiel en vraag eens hoe ze aan die kittens komen.......ze worden zelfs in de "dode dierenbakken" gedumpt snachts.....om dan smorgens weer gevonden te worden. Dit zijn geen "wilde" kittens (aangezien ze tam zijn!) maar kittens die met mensen opgegroeid zijn, en waar ze blijkbaar niet vanaf kwamen

) dan houden we ze zelf
.. lijkt me leuk een nestje!
.. lijkt me leuk een nestje!
! Maar nu is ze er weer helemaal boven op