Eind vorige week gaf ik al aan dat wij er waarschijnlijk een nieuwe hond bij zouden krijgen. Sinds dinsdag is ze hier! Zoals jullie weten heet ze Diessel en komt ze uit het asiel, ze is blue/tan/white en geboren op 16 november 2003 (1 maand jonger dan Bart). Het enige probleem aan haar is dat ze een heropvoeding nodig is (trekken aan de riem, kent alleen de commando's zit, lig, poot en blijf en als ze geen zin heeft om te luisteren doet ze het niet....... totdat wij een beetje boos worden enz). Bij het commando hier kruipt ze het liefst weg, we vermoeden dan ook dat ze altijd geslagen is oid met dit commando. Gisteravond toen ik haar wou aaien tijdens het laatste rondje dook ze zelfs in elkaar van angst, dus ik denk dat ze daar ook de enige schade geleden heeft. De slaapkamer vind ze eng, maar ze ligt nu 's nachts naast mij te knorren op een kleedje. De vorige eigenaren hebben werk als reden van afstand opgegeven, maar ik begin daar nu toch sterk aan te twijfelen. Foto's zijn in aantocht, ik wil haar hier eerst goed laten wennen en laten aankomen, want ze is knap mager geworden in het asiel.