Hij werd ontdaan van zijn mannelijkheid.
De DA vroeg me of ik erbij wilde zijn tot de narcose werkte en hij sliep.
Dat leek me wel een fijn idee.
Beer was erg lief en liet zo het spuitje zetten, zonder muilkorf (had ook niet verwacht dat hij die nodig had, maar je weet nooit natuurlijk)
En al spoedig was het doornroosje J

En toen ging hij hem vastmaken op de tafel, alle 4 de pootjes vast.
En begon hem te wassen en te scheren.
En toen vroeg de Da of we het wilden zien.
Natuurlijk, is altijd leuk. Bij paarden heb ik het wel al een paar keer gezien, maar bij een hond niet en nu kon ik toch beter kijken.
Uiteindelijk werd ik geloof ik een beetje DA assistente, doordat de telefoon steeds ging en de echte eigenlijk steeds weg moest (ja lastig die vakanties)
Dus leuk de klemtang vast gehouden, touwtje van hechting doorgenipt.
Grappig om dat zelf eens te doen.
Uiteindelijk was hij klaar, normaal blijft de hond dan nog even daar (baasje is dan toch altijd al weg) Maar nu mochten we Beer ook weer meteen meenemen.
Hij waarschuwde wel dat Beer wat paniekerig kon gaan doen en flink gaan huilen, dit omdat ze het niet snappen als ze half bij komen, waarom hun lijf niet doet wat ze zelf willen.
Daarom bleven de honden normaal nog daar,zodat de baas dat niet hoort en gaat panieken.
Maar hij dacht dat wij dat wel aankonden.
Nog ff de Da bedankt, voor dat we het mochten zien en Beer achter in de auto gelegd.
Nou, over dat huilen had hij niets teveel gezegd.
In de auto kwam Beer al een klein beetje bij en wilde dus inderdaad zijn hoofd omhoog brengen wat niet ging.
Eerst was het zacht piepen, maar later hadden we een grote wolf qua volume achterin

Thuis hebben we beer heerlijk in het gras gelegd en hem ondertussen wat geknuffeld en gerust gesteld.
Ik vond het heerlijk dat zelf te kunnen doen. Heel anders dan dat hij zo, vreemd en alleen bij had moeten komen in de praktijk.
Ondertussen heb ik hem helemaal geborsteld.
Eigenlijk misbruik gemaakt van zijn sufheid

Want dat kammen valt ander niet mee en nu was het erg makkelijk.
Ondertussen is Beer weer helemaal bij.