Ik heb in januari een lammetje gevonden helemaal onder koelt van een paar uur oud haar moeder had der in de steek gelaten denk ik,
want de schapen liepen helemaal achteraan een dat kleine lammetje lag voor aan heel erg zielig,
ik had hem gepakt en lekker warm onder een lamp gelegt en snel de eigenaar van de schapen opgebeld hij kwam kijken en zei dat ik hem mocht hebben omdat tie toch dood gaat, toen ben ik snel langs iemand gegaan om biest te halen en heb dat gegeven aan haar toen moest me vader de auto uit de garage halen bij mij en heb ik daar een hele dikke laag stro gegooit met een lamp waar die onder lag toen na een week leefde die nog en ben ik op fok melk gaan halen bij een groot handel,
Hij zei dat het heel moeilijk was om zo'n beestje groot te brengen zonder moeder maar ik hield gewoon vol,
Toen werd ze al snel groot en zag mij aan voor haar moeder ze liep achter me aan en als ik een sprongetje maakte was zij ook aan het bokken en springen dat was heel erg leuk. Ik moest wel om de drie uur uit me bed om haar te voeren maar dat had ik er voor over toen ze groter was heeft ze nog een tijdje in de tuin gelopen bij mij en toen is ze naar een weiland gegaan bij mij achter ze vermaakte zich volop ze sprong in een boom(een kleintje waar ik altijd in zat) en eten al goed gras natuurlijk, nu is ze al heel groot en nog steeds heel erg lief die schapen houder vond het knap van me ik heb nu een paar foto's van haar
Hier is ze een paar weekjes oud
hier eenp paar dagen
dit is spooky van een paar weken geleden
dese ook
dese is van een paar dagen geleden
de rest van de foto's kan ik helaas niet op bokt zetten maja
nou wat vinden jullie??
groetjes Joyce