Wie kan mijn kat een nieuw huis aanbieden *snik*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

christel1976

Wie kan mijn kat een nieuw huis aanbieden *snik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 15:57

Met veel pijn in mijn hart moet ik toch toegeven dat het niet gaat klikken tussen onze katten.
Wegens prive omstandigheden zit ik voor een lange tijd bij een vriendin van me, ze had al 3katte en ik 2. Geen probleem opzich, het ging allemaal goed.
Maar helaas is het toch zover gekomen, dat mijn kat haar kat constant in de gate houdt, en zelfs al een keer goed hard heeft aangevallen (tot bloedens toe).

Het is een kat (gecastereerd) van 6jaar oud, (foto komt snel) hij kan ontzettend speels nog zjin, maar niet gemeen. Is zinlijk en maakt echt NIETS kapot.
Het beste lijkt me voor hem elders waar hij op den duur lekker buiten kan spelen, het is een kat die echt beweging ruimte nodig heeft.

Mocht er iemand zijn die een goed tehuis weet voor hem weet please laat een berichtje achter.
Moet zeggen dat hij verder niet is ingeént is, daarvoor wil ik graag betalen mocht het echt nodig zijn.
Let op hij moet echt goed terecht gekomen, ik vindt dit heel moeilijk maar moet de waarheid onder ogen zien hiermee!

Groetjes
Christel (foto zet ik er morgen op)

M_en_M

Re: Ontzettende lieve kat aangeboden voor een 'goed' tehuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:50

maar kan hij wel met andere katten opschieten???? verder of doet hij het met alle katten dat aanvallen??

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 07:55

Hoi,

Ik woonde zelf met 2katte voorheen, en dat ging goed daar was zelfs de andere kat de baas.
Hij kan ook goed met de andere katte van haar opschieten (oke hij wil er weleens achterna rennen, maar is nog steeds speels daarin) alleen 1kat van haar heeft ie hard aangevallen.
Dus als hij met andere katte kan vindt ik moeilijk te zeggen.
Die kat van mijn vriendin zit nu alleen nog maar op de kast, als hij nauw eens een paar keer zou uithalen naar die van mij, zou het misschien wel over zijn.
Maar dat doet haar kat niet.

Die van mij is nu erg dominant..

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:52

Wat erg zeg.
Ik hoop dat hij goed terecht komt bij een heel lief baasje
Laatst bijgewerkt door MSQuincyTE op 26-07-05 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 01:06

Thanxs..
Mocht je iemand weten die goed is voor een kat, je weet me te vinden.

Groetjes