Omdat Bartje (onze huidige hond) steeds vaker haar kop weer liet hangen als wij bij mensen vertrokken die een hond hebben, kwamen wij er achter dat ze zich eenzaam voelde. Vorig jaar had ze dit ook sterk en dit veranderde toen wij poezen erbij namen. Maar de poezen beginnen steeds meer met elkaar op te trekken dat ze weer terug valt. Gister ben ik in Velp naar het asiel geweest en daar zag ik een paar leuke hondjes (3 in totaal)..... nummer 1 was al besproken en gaat binnenkort naar een gezin toe, nummer 2 was 10 jaar en schijnt in de voeten te bijten (ok niet voor ons dus, gezien mijn vriend), nummer 3 was eigenlijkal besproken voor een wandeling door andere mensen. Maar aangezien die niks meer van zich hebben laten horen, is het papiertje verwijderd en mocht ik de 1e wandeling met haar gaan maken. Op het trekken na is het een hele lieve hond (klimt graag op schoot om te kroelen). Het trekken is wel af te leren. Maandag mag ze kennis gaan maken met onze Bart om te kijken of het klikt. Ik hoop dat het klikt, want aan haar karakter ligt het niet. Ze heet Diessel (yup echt met dubbel S), is dacht ik ook 2 jaar oud (heb ik niet goed naar gekeken) en is een Blue/Tan/White kruisingsprodukt van het 1 en ander. Ik heb geen foto van haar, het asiel heeft namelijk geen dieren op internet staan. Ik ben zo blij en lichterlijk hyper, want ik hoop echt dat het goed klikt!